Tuesday, October 20, 2015

levelet kaptam...


Tegnap egy orias boritek volt a postaladankban, amikor elolvastam a Madame Agnes N. -t, nem tudtam abbahagyni a mosolygast.Postacimnek megadtam termeszetesen az itteni cimunket.A franciak udvozlo csomagot kuldtek, udvozolnek a kozossegukben:) Voltam mar frau, 'né, miszisz es most madame:)
Vettem mar ingatlant egymagam is, a ferjemmel kozosen, meg soha nem kaptam udvozlo csomagot...nem is tudtam, hogy ilyen is van ebben a neha oly hidegnek, elszigetelodottnek erzett  vilagban...benne van mit hol talalok, kalendarium, sport, kulturalis, politikai esemenyek..szemetbegyujtes ideje stb...

Azota egyszeruen nem talalok szavakat, nem tudom levakarni a mosolyt, ami egyebkent is gyakori nalam..es muzsikakent cseng a fulemben a magamnak olvasott madame Agnes N.
Egyre lelkesebben tanulom a franciat..mar tobbszor vasaroltam kb 6 tomondatos parbeszeddel:)
Most nagyon vagyom vissza, megolelni az egesz varoshazat kepzeletben..kozben keszulok , tanulmanyozok , videokat nezek festesi technikakrol, mert bar az almomhoz kepest kicsi a haz, de ekszerdobozt fogok belole csinalni eloszor belul, majd kivul is:)

 Valami ilyen szineket szeretnek, egyelore:)forras:http://www.houzz.com/photos/5204826/Historic-home-traditional-wilmington

6 comments:

  1. Ettől a gesztustól én is vigyorognék, mint a töklámpa :) és tudom milyen jóleső tud lenni.

    <3

    ReplyDelete
  2. Viktoria Kedves:)

    Nem tudok azota nem mosolyogni, engem is meglepett! megb soha nem talalkoztam hasonloval.Az elozo haznal egy pie-t hozott a szomszd, de az is mas:)
    Ha legkozelebb megyek, be fogok nenzi a Varoshazara!

    Koszonom, az enyem is jol indul!!

    puszillak:)

    ReplyDelete
  3. Elegge sebtiben keszult, de azert elmegy..koszi!!:)

    ReplyDelete
  4. ez nagyon tetszik,
    jó érzést ad pedig apróság, mégis nagyon fontos

    ReplyDelete
    Replies
    1. Neha egy apro gesztus eleg ahhoz, hogy az egesz nap kellemes legyen:)

      Delete
  5. Kosoznom Aniko! es persze igazat adok a nagysaggal kapcsolatban is.
    A ferjem egyebkent is akar majd hozza epiteni:)

    ReplyDelete