Tuesday, October 20, 2015

levelet kaptam...


Tegnap egy orias boritek volt a postaladankban, amikor elolvastam a Madame Agnes N. -t, nem tudtam abbahagyni a mosolygast.Postacimnek megadtam termeszetesen az itteni cimunket.A franciak udvozlo csomagot kuldtek, udvozolnek a kozossegukben:) Voltam mar frau, 'né, miszisz es most madame:)
Vettem mar ingatlant egymagam is, a ferjemmel kozosen, meg soha nem kaptam udvozlo csomagot...nem is tudtam, hogy ilyen is van ebben a neha oly hidegnek, elszigetelodottnek erzett  vilagban...benne van mit hol talalok, kalendarium, sport, kulturalis, politikai esemenyek..szemetbegyujtes ideje stb...

Azota egyszeruen nem talalok szavakat, nem tudom levakarni a mosolyt, ami egyebkent is gyakori nalam..es muzsikakent cseng a fulemben a magamnak olvasott madame Agnes N.
Egyre lelkesebben tanulom a franciat..mar tobbszor vasaroltam kb 6 tomondatos parbeszeddel:)
Most nagyon vagyom vissza, megolelni az egesz varoshazat kepzeletben..kozben keszulok , tanulmanyozok , videokat nezek festesi technikakrol, mert bar az almomhoz kepest kicsi a haz, de ekszerdobozt fogok belole csinalni eloszor belul, majd kivul is:)

 Valami ilyen szineket szeretnek, egyelore:)forras:http://www.houzz.com/photos/5204826/Historic-home-traditional-wilmington