Wednesday, October 7, 2015

a vásárlás...


Talan massal is elofordul olykor az erzes, az evszakok, evek monoton utvesztojeben, mintha megallt volna minden, csak a taj latvanya, a homerseklet valtozasa mutat ra, hogy megis megy az ido.Nem allunk.
Nekem sokszor volt mar hasonlo erzesem, de nem most, ez az ev mar a kezdetetol egeszen mas. Valami kivaltja bennunk, fel kell nonunk hozza talan? igen, ahhoz a pillanathoz, amikor bekovetkezik bennunk, majd a kornyezetunkben is: maga a valtozas.


Ez az ev abban is mas itt a blogomban is, hogy a legkevesebbet irtam a korabbi evekhez kepest, es egeszen megfeledkeztem a blogom szulinapjarol.
Abban is mas, hogy ilyenkor mar hetekkel korabban,( minimum 2 hettel korabban) lazasan keszulok a Halaadasra, mig most csak ma kezdtem el. Es abban is mas, hogy egyutt szoktuk megvenni a pulykat, ugy mint sokan a fenyot karacsonyra, de ma csak egyedul voltam.Ram biztak mindent.
Ma vasaroltam, szo szerint , nagybetusen.Egyik uzletbol mentem a masikba, fejben tartom mit hol szeretunk, hol a legjobb, meg az Ikeaba is eljutottam.Ott csak karnist vettem(es egy tejeskannat) a nyaraloba, ez nem tartozott volna  a  mai naphoz, de nem birtam ki.
Mar minden egyutt van ami kell a hetvegemhez, a hangulatom is, a szivem is a helyen.Szeretek unnepelni, nincs stressz, csak egyutt leszunk, a tet: a szeretet.
Az Ikeat talan azert is szeretem tobbek kozott, mert majdnem mindig talalok olyan targyat, ami visszavisz a gyermekkoromba.Pl a kezmosotal, vagy ma ez a tejes kannara emlkezteto, de egyebkent vazanak fogom haszalni.Csak annyiban mas, hogy az feher volt es volt teteje, ennek nincs.A kanna atmelegedett a friss tejtol, de tilos volt inni.Eloszor felforralta Anyu, aztan lehutotte.Vastag fole, vagy pilleje volt, ahogy hivtuk:)a tejes kanna melle eszembe jutott a zsiros bodon, mint szo, nem tudom mikor hasznaltam utoljara.
Aztan talaltam egy uj naplot is:) a sokadikat igen.Csak a cime miatt kellett: Elj a manak!
Eljunk a manak, egy keves jovovel a tudatalattiban:)joejt !


3 comments:

  1. Először nem láttam a naplót: hú.,ez nagyon !!!!!! És nekem szól.:)))))Az örök aggódónak.:)

    ReplyDelete
  2. Szia, Ágnes!

    Nagyon jó a tejeskanna, tetszik az ötlet, hogy virágokat akarsz benne tartani! Néha kissé rácsodálkozom a hasonlóságokra... Nem túl rég vásároltam egy naplót, nem azért, mert szükségem lett volna rá, hanem azért mert megtetszett rajta a szöveg: "Életre szóló szövetség". Kivel? Talán Istennel, egy barátunkkal, vagy saját magunkkal? Ki tudja, minden esetre megvettem, és azóta is örülök neki minden nap, ráadásul minden lap alján vagy egy bölcs mondás, ami külön tetszik. Nemrég olvastam egy könyvet, igaz történet, megható könyv, neked nagyon tetszene szerintem, Horváth Andrea:"Angyalok tánca". Ebben a könyvben egy hölgy közel 50 éven keresztül írta a naplóját, persze nem minden nap, volt úgy, hogy kimaradtak hónapok, évek is, de nekem nagyon szimpatikus volt!

    Szeretettel ölellek!
    Viktória

    ReplyDelete
  3. Aniko:)rajottem tenyleg igaz a mondas: nem az szamit mennyi idot toltunk valakivel, hanem a kapcsolat melysege.Nekem mindig hianyozni fog Ginger, mert soha nem volt voros macskam, es o jott hozzam.Szoval megertelek...:)

    ReplyDelete