Tuesday, October 27, 2015

Ginger...

 .... egy eve lepett az eletunkbe, pontosan 29 -en lesz egy eve.Keso este jottunk haza, amikor itt miauzott az udvarban es a lepcson mar hatarozottan szedte a labait, ugy jott be, mintha mindig itt lakott volna.
Tobbszor leirtam mar mennyire teljesulnek az almaim.Meseszeruen az volt ez is.Miutan a macskak meggyoztek arrol, mennyire nem valos a roluk allitott kep, igenis szerethetoek, es visszaszeretnek, sovarogtam egy voroscica utan.Azon az esten, mint a meseben jelent meg a voros szepsegevel, kedvessegevel, kulonosen engem elbuvolve ragaszkodasaval.
Eros 10 honapig volt velunk.Szeptemberi vasarnap volt, locsoltam, akkor lattam utoljara.Aztan kerestem, vartam, plakaton kerestem, de mindhiaba.Ginger nem jott haza tobbe.

Oktoberi szine volt, hatalmas szive, engem nagyon szeretett azt tudom.
Ma mar megerosodott bennem, Ginger nem jon haza tobbe...felejtve nem lesz.


Nehany meg nem latott kep rola..