Wednesday, October 28, 2015

megint csak fecsegek...


Tegnap eppen kileptem az ajton, amikor a szomszed kiszallt a kocsijabol, koszont  en vissza es mindjart eltettuk a joidot..God is good mondta..Jo az Isten, jot ad folytattam magamban.
A minden evben ilyenkor valamikor megerkezo sarkvideki levego az iden elmaradt eddig.Nem mintha reklamalnek.Aztan ma amikor kileptem az ajton, szurkeseg, eso vizszintesen, de meleg, kozel 20 fok, az kanadai mercevel nyarnak felel meg.Igy meg az eso is viselhetobb, ami valamilyen nevu hurrikan lecsapodasa.Azonnal ecsetelni kezdtem magamban a vizszintes eso elonyeit.Nem csak a  fejunk es a vallunk lesz nedves, azonnal az egesz felunk, az arcunk is.Ha valaki szempillaspiralt hasznal , szep fekete csik folyhat le az arcan.Mondjak ugyan , hogy vizallo, konnyallo, esoallo, de soha nem teljesen igaz.A vizszintes esoben akar sirhatunk is, nem fog kiderulni, rafoghatjuk az esore.Tobb hulyeseg nem jutott eszembe, csak orvendtem annak, hogy tegnap osszeszedtem a szomszed fajarol athullo faleveleket.
Amikor meg delutan is kitartoan esik, jon az a jatek, hogy mit lehet csinalni esoben, mi az ami leirhato:) lehet olvasni tudom, kuckozni, filmezni, zenet hallgatni, jo furdot venni.Vagy fozni:) es ha mar fozunk, ki lehet talalni mindig valami bolondosat a csaladnak.Pl chilit pupos hatu macskasajttal diszitve es a Holddal:) vagy forro csoki habbal es szinten pupos hatu macskaval, mert ugye Halloween lesz.El lehet latogatni a dollaros boltba, ahonnan hazaterunk csomo olyan dologgal, amire semmi szukseg, de azert megis jo, hogy van.
Pl vettem egy francia nyelven irott konyvet, szotarral fogom olvasni.Talaltam egy puzzlet, amit felviszek majd a nyaraloba.Aztan egy csomag rozsaszinu gombot, valami dekoracio alkalmabol jol johet.Egy kulonleges szalveta, festek, ecset.Es kozben elallt az eso .
Holnap susson ujra a napocska azt kivanom es meg utana is..joejt nekunk:)