Thursday, October 15, 2015

a lámpa..


A kezembe vettem egy hosszu ujju polot, nagyon szep volt es bar soha nem volt ilyen nagy feliratos felsom, de komolyan elgondolkodtam azon, hogy megvegyem.
Szurke es rozsaszin atmenetu, elol egy no rozsacsokrot tart a kezeben, mogotte felirat: Dreams alatta: angolul, persze de ez a szoveg: mindig elj ugy, ahogy megalmodtad.
Setaltam nehany kort a polo a kocsimban, aztan ugy dontottem alszom ra egyet.Ez merleg defekt, sokat gondolkodni valamin.Hazajottem elmeseltem a ferjemnek, annyira jol sikerult a meseles, hogy mar o akarta menjek vissza vegyem meg, latni akarja:))
Szoval visszamentem, de mar nem volt ott:( jo izlesem van, meg akkor is, ha ez kisse eltert a megszokottol.
Addig keringtem, amig meglattam ezt a  lampat, mar jo ideje akartam az ejjeliszekrenyemre, mert az elozot valamelyik macska lerantotta , darabokra tort.Azt mar nem is akarom emliteni, hogy ma meg az osszes torott bogrebe ultetett viragaimat rantotta le egy kecses mozdulattal Puskin, darabokra tort mind, hiszen darabokbol voltak osszerakva egyebkent is.Szaladt egymaga szazfele, amikor a bajt megcsinalta.
Szoval a lampat megvettem, es amikor elrendeztem az ejjelin, jottem ra milyen szep szinharmonia van.El is felejtettem a kek ladas viragot, a kekes naplom, a sargas takarot, de amikor igy helyre raktam a lampat, minden kapcsolodott egymasba.Szeretem:) meg akkor is, ha kozben a polo mase lett!