Monday, October 5, 2015

az álmokról...

 “The old dreams were good dreams; they didn't work out but I'm glad I had them.”
― Robert James Waller, The Bridges of Madison County

"A regi almok jo almok voltak; nem teljesultek be, de örülök, hogy voltak. "
- Robert James Waller, A szív hídjai

Azon gondolkodtam, az almaink az emlekeinkhez hasonloak, vannak rovid es hosszutavuak minkdettoben.Lehetnek almaink egy napon belul, es persze vannak is..almodni egy jo furdorol, egy forro tearol, vegre hazaerkezni...es aztan vannak a nagy almok, amelyek meg almodozasban is idoigenyesek, ki kell tervezni, felepiteni magunkban.
Almodtam, hogy ferjem lesz, csaladom, utazni fogok, azon belul is kulonosen repulovel, idegen nyelvet fogok beszelni...most eppen utazom a nyelvek kozott...de aztan a vegen azt allapitottam meg, hogy jo , teljesult a sok alom, mert dolgozott vele az ember, de valahogy az eredetinek mindig csak valami verzioja valt valora.Nem lett 12 tolgyes sok tornyos hazam, es lassuk be a nyaralo is csak valami sokadik  gyengitett verzioja annak, amit megalmodtam...nem vagyok elegedetlen, hatartalanul orulok neki, de mint erdekesseg atfutott a fejemben az egesz.
Meg nem tudtam ugy felfedezni a kornyeket ahogy szeretnem, mert sok a munka, amit nem lehet elodazni.Ha mar legalabb belul olyan lesz, amilyennek most almodom,( ez arnyeka sincs az elozonek:)) majd akkor nyakamba veszem a kornyeket.Van hozzank kozel kb 15 perc kocsival egy siparadicsom, vannak nagyon erdekes ettermek, a szamtalan to, amelyiknek mindnek neve van, van egy ut a hegytetore vezet, eddig csak tavolbol lattam, akkor is vezetes kozben...es meg annyi minden ami erdekel.Az allatvilag miben kulonbozik az ittenitol, milyen a tel ott, mennyiben hidegebb csapadekosabb.
Majd amikor mar egeszen kenyelmesen erzem magam legalabb belul, amikor a macska is nyugodtan alszik, a kutya is megnyugszik, hogy ott is otthon van, akkor felderitek mident.Szep lassan, sorban, ahogy jonnek.

A kovetkezo munkam ez a kucko belulrol, kivulrol mar mutattam.Az egyik ablak uvege meg van repedve, azt cserelni kell, uj szint kap belul az a kis fal, ami osszekoti az ablakokat.korbeuloket tervezek, sok parnaval, alul kihuzhatos fiokokkal.Talan egy kis asztal kozepre..es mar latom lelkiszemeimmel ahogy erosen havazik odakinn.Harom ablakos havazas lesz:)talan valami fuggony folul egyharmadig..a szineket meg nem tudom.A konyha etkezo nappali egyteru, es a kucko is onnan nyilik, a konyhaszekreny szinetol fog fuggni sokminden.