Thursday, October 22, 2015

a fiú...


...az aruhaz bejaratanal ult a foldon, hataval  hanyagul a falnak tamaszkodott, labai folhuzva maga ele.Haja eppen csak erintette a vallat, hosszabb furtokkel keretezte finom vonasu arcat.
Keze megallt a levegoben , ujjai kozott cigaretta fustolgott, de mar nem ert el a szajaig, hogy beleszivjon.Ugy maradt a  levegoben , mint egy felig kimondott mondat.Megtorpantam, a fiammal egyidos lehetett, egy igazi angyalarcu, nagyon szep vonasu fiu volt.Lattam, hogy nem alszik, nem "ugy" alszik, ahogy normalisan szoktunk.Valami tortent, valami nagyon nincs rendben vele.
Visszamentem az aruhazba, ahol a manager-be botlottam, elhadartam Neki ,  sietett velem ki ,hivta a mentoket azonnal.Kozben egy ferfi kozelebb jott, majd tavolabb lepett, ezt ismetelgette, mikozben hangosan mondogatta:O.D.  O.D.  He's O.D.(kabitoszer tuladagolast jelent)
Olyan duhos lettem, hogy legszivesebben fejbe vagtam volna valamivel, csak hallgasson mar el.Vegul indulatosan annyit mondtam: Ismeri? ha nem , akkor honnan tudja..hallgasson mar el kerem!
Valaszat a  mento erosodo szirenaja vagta el, megerkeztek, a korhaz egeszen kozel van.Tavolabbrol neztem, ahogy szolitgatjak, de eredmenytelenul.Majd hordagyra emelik be a mentobe.Par perc mulva aki erkezik mit sem sejt az egeszrol, a falnak dolve mar csak en latom a sziluettet.
Hazaig gondolok Vele, vajon mi lehet a baj, mi tortenhetett..nem ugy nezett ki, mint aki kabitoszerezik, jol szitualt es nagyon kedves  arcu fiu volt, nem elhasznalt.Az arca, a vonasai sokaig velem maradtak, meg most is elo tudom hivni.
Az eset augusztusban tortent..vajon mi tortent  vele?  jutott eszembe.
Zavar az emberek azonnali eloitelete..soha nem feltetelezni jot,   netan rosszul van szegeny, segitsunk rajta..nagyon sokan mentek el mellette ugy, hogy ra sem neztek ..igazan egy varosban lehet maganyos az ember, amikor a tomegben elvesz, olyan, mint egy elveszett lelek, egymaga kering, mikozben mindenki siet valahova, fontos valamiert,vagy  valakinek.
Amikor ilyet megelek, perszehogy elolvadok egy ilyen boritek kapcsan.Meg kell becsulni a legkevesebb jot is, eszre kell venni minden figyelmesseget, mert olyan keves van beloluk.
Es nem lehet elegszer ismetelni, hogy tovabbadni,  mas formaban, de adni, mert adni mindenki kepes...



 Nehany foto, az en bajos kutyalanyomrol, nehol meg virag is kikandikal..es vettem egy rozsaszinu tokot ma, kicsit idevarazsolva a videki eletbol a hangulatot.

A fiu tortenek leirasara Orsika inspiralt, az o napi tortenetei..jo, hogy leirja, koszonom! Neha tul sokat hordozok/zunk magamban/gunkban.