Saturday, August 3, 2013

nevessünk...


..meg csak most irtam le mennyire nem vagyok odaig az augusztusert, es maris harmadika van.Hat nem borzaszto?
Ejjel orakig a paplan alatt olvastam zseblampaval:D ebben csak az a muris, hogy idonkent tekergetni kell(a lampat persze), konnyu a lebukas, de szerencsere elobb elaludtam, mint lebuktam.Lolat nem erdekli meddig olvastam, es almos vagyok most, ismeri az orat, ebresztot csinalt.Es miutan engem kiugrasztott o aludni ter:)Ez valoszinu valami szerepcsere, ejjel o vigyaz, most nekem kell.
De igazan arrol a 80-as 90-es evekrol, a haj es ruhadivatrol szerettem volna nehany szot emliteni, hogy felderitsem magam es masokat, jokat nevetve.
A bornadrag, a tomott vallu blezerek, bluzok, amit allandoan igazitani kellett, mert a tomes lehuzta az anyagot:))na es a dauerolt hajak.Hat jezus maria, egyik masik foto.Ma mar , es mar regota nem tudom elkepzelni hogy lehetett gondor hajam mesetersegesen, mert eredetileg olyan egyenes, hogy meg egy kis iv sincs benne sehol.
Aztan talaltam egy 14 evvel korabbi jogositvanyom:D ilyeneket is megorzok, pedig ezek a fotok azokra a pillanatfelvetelekre hasonlitanak, amikor huvos helyre kuldenek valakit.Ez volt a hab a tarton:)  

Azt hiszem a bornadragos merev lepesek, a valoszerutlen szeles vallak, a hatalmas gondor hajak, egy olyanfele kenyelmetlenseget ebresztenek ma mar, hogy azon csak nevetni szabad:)

4 comments:

  1. Pedig ez nem is olyan wanted-es fotó, mint némelyik igazolványkép :D

    Szép! vagy rajta:)

    jaj, azok a régi szerelések:) mai szemmel nézve nevetségesek, de akkor az volt a divat:)

    ReplyDelete
  2. Orsi!Koszi, kedves vagy:))
    En inkabb riadt, felosnek latom magam, pedig nem vagyok az az eletben.
    JO az, ha az ember tud regi onmagan nevetni.A divat meg ugye adott, jo volt kiprobalni.Van egy teljesen bongyor hajam, na azt nem mutatnam meg:D

    ReplyDelete
  3. :) kedves arc, jó történet. Szeretek itt lenni.

    ReplyDelete