Saturday, August 31, 2013

A munka ünnepe..


A  nyar utolso hosszu hetvegeje van felenk, A Munka unnepe.Mi massal lehetne jol unnepelni, mint munkaval.
Kedden mar iskola, benepesednek az utcak, a forgalom surusodik majd.Nem baj, szeretem nezni az egyenruhas gyerekeket.
Kedvem lenne venni magamnak is nehany hegyezett ceruzat, fuzetet.Csak a papir es a frissen hegyezett ceruza szagaert.
Delutan vendegeink lesznek, gulyaslevest rendeltek, kertek.Kenyeztetem oket, kenyeret is sutottem hozza es egy ananasz tortat.
Mar kesz vagyok, majd melegiteni kell a levest, direkt igy szoktam, minden melegitessel finomabb.
Az augusztus utolso napja, de tolem meg nem bucsuzik a nyar, meg napokig 30 fok korul marad.Bizom benne, hogy kezet fog az indian nyarral is, mert nehez elengedni amikor valami ennyire jo, mint az idei:  szep,  tartalmas, marasztalos..


*foto a netrol..ehhez kepest az en munkam peace of cake:)