Tuesday, August 6, 2013

hétvége...




 
..az utolso hosszu hetvegenk volt a nyarbol, igyekeztunk jol kihasznalni a szabadban.
Vasarnap Szafarira mentunk, ami szinten itt van a kozelunkben.Nem olyan izgalmas, vad allatokkal teli, de eleg jo utanzat, es azert sok sok elmenyt adott mar.Ha bemegyunk, busszal vagy sajat autoval lehet vegigmenni, sajat felelossegre, mert a majmok szeretik az autokat javitgatni.Idonkent felszolitanak bennunket a csikos pick-up truck-okbol  az ablak bezarasara, tilos lehuzni, es mozdulni kell, nem lehet lefogni a forgalmat.
A majmok orulnek a latogatoknak, ki is mutatjak erdeklodesuket, mig eleg sok allat hatatforditva aludt, vagy elo sem jott odujabol.
Van egy szigetvilag is kialakitva, ahova hajoval visznek ki, ott az iranyito vegig magyaraz  mit latunk, illetve mit kellene latnunk.
Egy kisvonattal masik reszbe lehet kiutazni, ahol inkabb a madarvilag figyelheto meg.
Aztan, mint itt majdnem mindenutt van strand es ettermek, ajandekboltok.Sokan egesz napra kijonnek, baratokkal, nagy csaladokkal egyutt.
Meg nem tudtam leszokni arrol, hogy szuverin nelkul terjek haza, akkor is, ha itt jarok a szomszedban.Kell valami aprosag mindig, nem tudom miert.Az elso alkalommal egy kendot vettem, sokaig kabalakent hasznaltam a nyakamban, azzal repultem.Majdnem 20 eves a kendo, orzom egy dobozomban.
Azota sokszor fordult a vilag, most az egerem ala hoztam egy parnat, az ottani allatok fotoival zsufolt. N
ehany kepet mutatok, amirol azt gondolom a jol sikerultek, jol lathatoak, mert sok allat nagyon beleolvad a  kornyezetbe.