Tuesday, August 6, 2013

du.3 előtt...


Borzasztoan feszult vagyok a jo hetvege ellenere.Hetfon indian rezervatumban jartunk, ami aztan nem olyan lett, mint remeltem, de majd maskor irok rola.
Delutan haromkor megyek nogyogyasztra, negyedev telt el azota, amikor majdnem meghaltam...:) a barataink azota, ha telefonalnak es en veszem fel , mindig azt mondjak..o, jo van, meg elsz:)
Az orvosom hangsulyozta a majdnem meghaltamat, azota huznak vele, es nevetek veluk, de most megis megallt az ido es nem akar delutan harom lenni, hogy induljak mar vegre, essek tul az egeszen.Mindig feszult vagyok orvos elott, ha sima ellenorzesre megyek akkor is.Olvastam valahol, van aki altatast ker fogaszathoz is:)
Igazan azert vagyok feszult, mert a korhaz eset utan lattam itthon a riadt tekinteteket, amit majd ma is latok biztosan egeszen addig, amig azt nem mondom nevetve, hogy minden rendben van.
B.szerint en vagyok a glue a csaladban, sok egyeb jelzon tul.Ilyenkor az ido is ellenunk fordul es a tavolsag is, mert hiaba a baratok, a masik haz szomszednenije csaladtagnak tekint, de megis megis a bajban a szuk csalad, a parod a mindened.A testvered, a baratod, a tarsad
...