Wednesday, August 28, 2013

fields of dreams...


..ha tehetnem minden beteg fat "bekotoznek", gyogyitanek.Ha tehetnem minden "elhagyott", "eldobott" szep targyat hazahoznek.
A fak elnek, mig a targyaknak lelkuk van, ebben az en vilagomban.Mindig ilyenkor vasaroltam fel a majdnem teljesen elszaradt novenyek nagy reszet, hogy eletre keltsem oket.Tobbszor sikerult , mint nem.


Ma hazahoztam egy japan juharfat, alig maradt ep levele, nagyon beteg szegeny, nem torodtek vele, nem kellett senkinek a kerteszetbol.A kert, ahol majd el lesz ultetve meg nincs meg, itt betonudvar van, de ez az almok mezeje nalam, a fa(alom) mar megvan, a mezot majd hozza maga utan, tudom igy lesz.Ovatosan megszabaditottam minden elszaradt leveltol, agaktol, kapott friss foldet, taplalot, vizet, es  sok simogatast.Majd kap egy nagy kaspot is .Este mar egeszen vidamak voltak a levelei, lagyan megontoztem.
 









A vas szerkezetu szek szegyenteljes osszegert volt "kidobva", pedig gyonyoru levelei vannak.Lefertotlenitettem, sikaltam, es mar a festek is megvan, hogy valami szep ,  kopottas zold szint kapjon tolem.A neten tanulmanyoztam hogy lehet elerni a hatast.Majd keresni fogok hozza egy asztalt is.







A haz harom furdoszobaval jott, egyet nem engedtem csempezni, csak a zuhanynal es a kadnal van eredetileg.Ezt is megalmodtam, es el kezdtem csinalni csak magamnak.Tudom, hogy a kadat en nem tudom cserelni, de a sarok, a kiindulas mar kesz, es szep nekem.A festek nem adja jol vissza a szinet a kepen, mert kremszinu, eloszor keket akartamA falon levo kep lenne az alom furdoszoba, ha olyan nem is lesz, de elindultam fele...


 B. ejfelre igerte, hogy jon, en addig nem tudok aludni soha, amig haza nem jon..jo gyerek, mert 11 lesz, itthon van, aludhatunk..joejt nekunk:)