Tuesday, August 13, 2013

e-"boltom"

Megnyitottam az online butikomat ezzel az elso ruhammal, kb 10 eves.
Vaszon, harom darabbol szabott, elol ket zsebe is van, hatul melyen zipzaros,sliccelt, teljesen alabelelt.Kora osszel is viselheto, puha csizmaval.
Na de eltertem a targytol, mert ha ruhakrol van szo, na jo egybekent is, be nem all a szam.Tudok roluk meselni, nem tehetek rola:)

Meg nem teljesen kesz, mert kulon paypal account is kell, de ezzel kezdtem.Mielott aktivaltam volna, azt ahova erkezik a penz, befutott az  elso vevom..ennek igazan orulhetnek is...ki mas lenne a vevom? a ferjem:)
Szo szerint kifizette keszpenzben a ruhat...azota is vigyorgok es szedelgek, hol igy hol ugy..

Amikor lomtalanitunk o dobal, kihajit mindent, meg a 17 eves fenyot is, amit en a szomszedok szorakoztatasara visszahoztam...de ha ruhamrol van szo, o nem erti miert nem akarom mar, neki tetszik..akkor is, ha 5 eve nem volt rajtam, de amikor igen, akkor tetszett neki.
Az is lehet hazon belul lesz egy torzsvevom, pedig a licitalos verziot szeretnem kialakitani online.Mert a ruhak is igenis megerdemlik, hogy valaki tobbet is igerjen, mint a masik, nagyon akarja, szeresse.
Ez is egy nagyon szep darab,jobb sorsot erdemel, mint az en hanyagolasomat..