Saturday, August 10, 2013

a megkésett meghívó...


Lola turelmetlenul topogott a tornacajto elott, nem erti mire varok, miert nem megyunk.
Minden reggel lemegyek a talicskaba ultetett minirozsamat megsimogatni.Ez a simogatas valami szuletesi defekt nalam:)arcokat is korberajzolok az ujjammal, ott is maradnak benne.
Penteken kora reggel, itteni idoben hivott anyuka(anyosom), a korhaz miatt,aggodott, mert nem telefonaltam, masnap elutaztam.Ujbol megerositette a meghivast, szeretnek ha hazamennek en egyedul akar, pihenni, es otthoni orvoshoz is elmenni, mar fel is hivott egyet.
 Ooo milyen sokaig vartam ilyen meghivast.Nem konkretan  tole, ugy barkitol a csaladban.Ilyen meghivos vagyok, ha nem hivnak nem megyek.Talan ezert is volt egy lakasunk kis ido utan.Oda nem kellett meghivo, csak mentunk, mentem.
"A mikor jossz haza"..ez nekem nem ugyanaz a meghivassal..ilyen vagyok."A meddig maradsz"-al meg elszurtak mindent azonnal.
Egy idoben vilagitohazat szerettem volna a kertembe, de mindig elkepzelhetetlen aron adtak.Ut kozben csutortokon az egyik varos koszontojenel a viragok koze volt allitva.Masnap az aruhazban ott volt elottem, majdnem ingyen.Neztem, es csak neztem, es mar nem akartam vilagitohazat.Nem akkor kerult elem, amikor olyan nagyon vagytam ra.
Azt hiszem a meghivo is ilyen.Jol eso, meg is koszontem, de elkesett.
Ezert nez ram Lola, nem erti "merre jarok", miert nem megyunk mar a rozsahoz...hat induljunk akkor, igazi diszkiseret  a kutya es  a macskak, szertartassa alakult.
Ok orulnek, ha kisse megkesve is indulunk ma..

3 comments:

  1. Szerintem meg nem butasag.Ugyanakkor meglepodve csodalom azokat, akik mennek meghivas nelkul, nem csinalnak ugyet belole:)

    ReplyDelete
  2. Nagyon jol vazoltad Julia, kigeszitodott az iras.Az en, mi esetunkben ez annyiban mas, hogy amig kozel latogatsz igy valakit, ha nem is jol sul el, hazamesz.De nekem repulore kell varni:)azt mar nehezebb feldolgozni, kivarni.
    Mindegyik verziot megeltem mar magam is, az utolso a legrosszabb a sok kozul.:)

    ReplyDelete
  3. Orulok, hogy beneztel Rozsa:))koszonom a kivansagot, es tovabbi szep, huvosebb nayart kivanok!!
    A napraforgon elajultam,mert nekem is viragzott folyamatason, de szerintem 2 m magas sem volt.Igai latvany lehet a tied:))

    puszillak!

    ReplyDelete