Wednesday, August 21, 2013

fejben írt levelek ..avagy: nehéz az elengedés...


Ha most megkerdezned mire gondolok eppen, azt hiszem zavarba hoznal.Nem lenne igaz, ha azt mondanam nem Rad, hiszen majd'minden gondolatban benne vagy, minden dontesemben.
Olyan nagyon tudom sajnalni alkalmankent a valtozast, miert is nem marad minden ugyanaz?A gyermek miert nem marad gyermek, miert nem tud maradni az az egyszeruen bonyolult, tiszta, mindentol mentes vilag? borso bebisen.Amikor a kerdes nyilt, egymasba kapcsolodo tekintetre talal, lehet kore meseket szoni, szepen talalni.
Miert is kell a mesekbol kijonni, uj, ridegebb, szarazabb varakat epiteni?Akkor talaltam ki az egeszet, es nem hittem, hogy egyszer le fogom irni, hogy megmarad a se szeri se szama mesem kozul eppen ez.
Amikor kulon toltjuk a nyarat, a szulo ismetelgeti: ez az elet rendje, es valoban ez..de...
Tudod mit?inkabb elolvasom borso bebit, az okosan kovetkezo kerdeseit, figyelt minden szavamra, nem tudtam nem jol meselni, eszre vette volna..


B-tudod azt ertem, hogy kijottem a hasadbol, elmeseled hogy kerultem oda?
Vartam ezt a kerdest, tudtam, hogy egyszer el fog hangzani, megis varva ert varatlanul.
-van egy fiu es egy lany, akik szeretik egymast.
B-de rendesen mondd el, ugy, ahogy egy gyereknek kell, tudod..
-engedj meselni, rendesen fogom.A lanyoknak van egy pici, egeszen pici borso a hasukban es varakozik.A fiu es a lany szeretik egymast, es van egy puszi, de tudod ez nem olyan akarmilyen puszi.
B-varazs puszi?
-igen, azt hiszem nevezhetjuk igy nyugodtan.A fiu megpuszilja a lanyt,ezzel a varazsereju puszival(csak szigoruan varazs puszi lehet), ami tudod olyan szignalt kuld a kis borsonak, mint..
B-mint a computer szignal?
-Igen, eppen olyan, mert a kisborso azonnal novekedni kezd a lany hasaban.Kilenc honapig ismerkednek, a borso es a lany, es alig varjak, hogy vegre lathassak egymast.Ha a puszi varazslatos volt, a borso baby megszuletese meg tudod igazi csoda, hiszen azonnal szeretik egymast.Elso latasra szeretik egymast olyan nagyon, mint senki es semmi mast.Anya lesz a lany es Apa a fiu, ehhez szignal sem kell.Ezt nevezik szerelem gyumolcsnek.Min mosolyogsz?
B-Anya a borso zoldseg, nem gyumolcs.
-engedd meg, hogy neha zoldseget beszeljek Neked!:)

Balazsnak szeretettel!