Wednesday, November 7, 2018

visszatekintve egy év...

Nem tudja kivonni magat az egy eve tortentekbol, ami persze ertheto...en igyekeztem blokkolni, nem teherkent hordozni, csak egy egy konel, amit sikerult lerakni megalltam es annyi volt, csak elore tekintek.Orulok, hogy jol van, nem szed semmit, egyszer sem kellett orvoshoz rohanni valami relapse=al...nem volt semmi azota, amiota ujbol o vezethet.
Vitt a vonat ilyenkor egy eve, mivel csak elore vitt, igy osszeszedtem egy csokor fotot, minden honapbol egy kettot.Lolat nem vettem bele, mert o kulon fejezet meg igy az egy even belul is.Veszteseg, gyarapodas, boldogsag, banat...a teljesseg felsorolasa nelkul, szoval ugy minden volt...en a merlegem inkabb a pozitiv fele hajlitom, mert ugy kepzelem ha egeszseg van, akkor barmi lehet:) 


* az itteni korhazhoz naponta vittem sapkat, salat egy ideig
* megerkezett a Telapo..
*Az idojaras is velem volt, maradt egyhe, kodos vegig...
* sok kezzel irott lapot kaptunk..
* goodbyet intettunk az evnek
* a tavat akarta latni, jo jel volt
*majd a Niagarahoz vittem
*Valentinoztunk
*Husvetoztunk
*Kertezni kezdtem aprilisban
*Napkelte
*szoknya dilemma
*azota is tekerek heti 3-4x
*uj naplot kezdtem
* a szabadban is sutogettunk
*B. kezzel irott levele..Nekem
*kovaszos uborka az iden is keszult, most volt a legfinomabb, mondja ezt a  ferjem minden evben
* minden hetvegen kint sutottem, ha itthon voltunk
*kozeledett az osz
* a Halaadas
* a szoknmya es egyeb imadatom ebben az egy evben sem hanyatlott:)
Remelem meg sokaig igy marad...bar mar lassan ket honapja nem vettem semmi ujat:)