Wednesday, November 28, 2018

az oklevél...


Te-irsz majd rola?
En- szeretned, ha irnek rola?
Te- igen, szeretnem
En- ha szeretned, irok..mosolygom el
Te-irtal mar rola?
En -nem, meg nem..meg nem allt ossze a fejemben,
neha nehezen jonnek a szvak, meg nekem is...
Te-neha nehez elkepzelni rolad, meg nekem is...mosolyogja el.

Nem birta kivarni a honap veget, ket hettel korabban adta at.30-an lesz egy eve, amikor a ferjem hazahoztam a korhazbol, ahol megjartuk a poklot es mennyorszagot..es persze utana meg honapokig felepules volt, a jogositvanya is fel volt fuggesztve, vagyis en vittem mindenhova.
Most Brodyt hallgatom, Te majd mellettem leszel, enekli...illik reank a zene es a szoveg is, ha csak egyes szavaknal ragadok le.Brodyt o kedveltette meg, Marait is, meg meg annyi minden mast.En allitolag tanitottam rengetegre, ebbe a rengeteg idobe, amiota egyutt vagyunk, belefert.Mindig vallottam, egy parkapcsolatban fontos az ujabb es ujabb szint, az egymasnak adas, a kepesseg hozza, plane a kedv.Minden masnapra maradjon ezekbol, hiszen ket embernek egymashoz igazodni ebben az allandoan valtozo vilagban, nem keves.Neha errol elismerest kapni...arra meg nem talaltam meg a megfelelo kifejezest:)