Sunday, November 25, 2018

a hónap kedvence (és persze virágok is)...


A mai napra kijelolt nagytakaritasunk , irhatnam azt is, hogy erdeklodes hianyaban elmaradt...egyedul en voltam az erdeklodo, a tobbiek nem ertek ra.Igy a jovohet vegere halasztottuk, pentek vagy szombat...tegnap, amikor eldolt, hogy csak egyedul vagyok, felvettem az esokabatom, gumicsizmam es kimentem az esoben pakolni..duhos voltam azt hiszem.Sajnos a fold, az a keves, ami van, teljesen fagyott, elozo napokban ugyanis volt mar -13  fok is.Most megenyhult, jovohet vegere +11-t is igernek, ennek mar nem orulok, mert legyen vagy enyhe vagy hideg.Megszokom en is masok is .

A jatekom a ruhakkal, hogy regit veszek elo, folytatodik..a november kedvence lett ez a csipkes folso es hozza  a szoknya...mar el is felejtettem, hogy vannak.A folso nem is volt rajtam , megvettem de mire hazaertem tul csipkes volt..most meg egyenesen odavagyok erte.A hatulja polo anyag, a csipke is kellemes , nem szur.Az az igazsag inkabb csipkes mintazatu, az anyaga valami kellemes mas.Ugy csinalok ezzel a parossal , mint egyes konyvvel vagy filmmel szoktam..allandoan mosom, vagyis rongyosra hordom..es akkor sem fogom eldobni, nem..szepen kimosom es osszehajtva elteszem..aztan ujabb osz jon majd es a kovetkezo es duhos leszek magamra, hogy mi a fenet ragaszkodom egy kopott, agyonmosott ruhahoz  es akkor majd kidobom...persze a konyveket  es a filmeket nem dobom ki, csak rongyosra lapozom, nezem..aztan eszembe jut majd az a periodusom, amikor mindig ezt olvastam vagy neztem..a miertjei...majd jot nevetek magamon.

Kovetkezzenek a ruha utan, a karacsonyi viragaim..a Mikulasviraggal sozktam tulzasba esni, abbol mindig veszek vagy 10 csereppel, minden szobaba, konyhaba jut....es igy van jol!


 a Mikulasvirag
a
 a karacsonyi kaktusz
 ezt a  viragot valamiert cukorbotnak nevezik..
 ez is cukorbot virag
 Mikulasvirag kisebb cserepben..
a kozepso egy albertai lucfenyo hajtas..majd kiultetem:)