Thursday, November 22, 2018

Amikor az emberek (még) szerették egymást....


...lenne a cime , ha irnek egyszer.Azt hiszem rossz passzban vagyok az utobbi idoben.Na nem az en kedvem , hangulatom, hozzaallasom teszi, nem, csak megis csalodom, minduntalan.
Pl. online vettem egy szoknyat, amit soha nem kaptam meg, de azt irtak kiszallitva....es bar kivizsgalva kiderult a csalas, a penzt visszakaptam, de a szam ize nem lett jo.


Vagy a masik eset.Oktober 15 en mentem be  szemelyesen kifizetni a hazunkra a biztositast a kovetkezo egy evre.15 -ik eve veluk vagyunk, mar az elozo haze is ott volt.A csekkem elvettek,  ...  Csilit korbeugraltak, megjegyeztek a polom milyen klassz.Aztan november elso heteben jon egy level, hogy lezartak, mi atkerultunk egy masik irodaba, masik csoporthoz.Nem ertettem, el kellett menni megnezni szemlyesen.Oktober 31-en lezartak, ki van irva, minden nev leszedve.Harom feher no/asszony dolgozott itt.Szamtalan beszelgetesunk volt, karacsonyi lap..es 15 en nekem nem szoltak, hogy lezarnak.Levegot sem kaptam ettol , az ilyen hozzaallastol.A 15 ev nem erdemelt egy nice knowing you-t?ha mar en nem is.


Az autos ablaknal rendelek egy cappuccinot, egy kocsi van elottem..latom, hogy visszaad egy poharat, miutan elvette, bevette a kocsijaba...odagurulok en, a no adja a poharat...kerdezem, ezt adtad oda az elozonek is? igen, nevet es nem erti..mondom en kerek egy masikat, ha nem haragszol.;.de, haragszik..nagyon haragszik, piros lesz a feje, azt hiszem robbani fog..azt mondja , biztos vagyok benne, nincs betegsege, marmint az elozo vendegnek..hogy lehet biztos benne? megfogdosta, talan a szajahoz is emelte..szerintem magatol kellett volna kidobni es ujat adni...latom, jobb ha egy idieg ide nem megyek..mar nincs is kedvem meginni az italt.

Arulok egy ingatlant, a szomszednak ugye elovasarlasi joga van, amivel persze nem el, csak az ingatlan leminositesevel..egyetlen pozitivumot nem mond, vagy egy osszeget amit megadna erte..tisztessegtelen, felso fokon.En megvettem valamikor, kifizettem az arat, ugyvedet, azota is minden felmerulo koltseget, gondozast stb.
Amikor valaki ugy akar birtokolni valamit, hogy egyetlen pozitiv nem merul fel...hat nem is tudom, talan a politikusok megiscsak rossz peldak, a hetkoznapi ember siman lehagyta oket tisztessegtelensegben.
Egy ember, az  o altala kert osszegert volt megbizott a gondozassal, amit mindig ido elott kifizettem.Mint kiderult o volt az elso, aki bement beadni az elbirtoklasi kervenyt.A ferjem rendszeresen beszelt vele, focirol, munkarol, csaladrol..csak azt elfelejtette emliteni, hogy figyelj, ugyan megfizetsz, de en megis jellemtelenul a hatad moge mentem, el akartam lopni az ingatlanod.
Amikor errol ertesitettek, mert azert vannak rendes emberek is, ha egyre fogyunk is...akkor csendesen sirtam.Elsirattam valamilyen vilagot, talan eppen azt, amit a cimben jeloltem...

Tegnap megkerdezte az egyik lany, kesz vagy a karacsonyra? ..igen, vagyom es varom a karacsonyt, amikor, ahol azokkal lehetek egyutt akik szeretik egymast...milyen jo, hogy van meg ilyen sziget.