Thursday, June 28, 2018

ribizli..

 "Valamivel 3 ora elott erkeztem a hazba, szandekosan adtam idot magamnak.Az ugynokkel 4 re beszeltuk meg, csak en kellek az alairashoz, mivel en vettem a hazat akkor, mikor is?egy masik eletben.
Konnyen kontrolalhattam  konnyeim igy, tudtam nem fogok sirni.Mar csak a smink miatt sem:)
Beleptem az ures hazba, idegen volt.Elindultam amerre a labam vitt, meg megallva, a falon a kepek helyeit , a butorok nyomait vigyazva.Ovatosan furkesztem, feltem  osszetornem oket egy egy kitarto bamulassal, visszagondolassal.
Az ablak nagyon fontos szerepet toltott be nalam, nagyon sokat ultem itt es irtam, legtobbszor csak fejben.
A kertben a  csengo hangok uztek trefat velem,csabitottak, neveteseim a bokrokkal tancoltak.Igazan bo termesu lesz a ribizli, amit tavaly ultettem...es mire termest hozott, mar nem nekem adja.
Ettol gombocos lett a torkom, sarkon fordulva meg sem alltam a haloszobaig, ahol veletlenul ott felejtodott az alomcsapdam.Az indianoktol tanultam, alvaskor a fejem folott kell lognia, hogy osszeszedje minden rossz almom, ne jusson el hozzam.Ugy dontok, hogy itt hagyom.Maradjon itt az osszes rosszal, ha volt, mert nem igazan tudok emliteni egyet sem.Jo csapda volt, de alatta mar nem en fogok almodni ezentul."
april 21 2012/en


 A ribizli miatt olvastam vissza, emlekeztem, hogy akkor irtam rola, akkor valamivel tobb, mint 6 eve.Ultettem ket bokorral az iden, mint disznovenyt, ha megmarad, jovore bovitem a ribizli ultetvenyt.Mert itt, ahol sokszor a penztaros nem is tudja mi ez, nekem ez a kedvenc gyumolcsom.Otthon is van egy bokrom videken, csak nekem van turelmem hozza, leszedni, mert maceras.Viszont nagyon megeri:)
Hat evre volt szuksegem ahhoz, hogy ujra ultessek, hozott osszesen 5 furtot..gyonyoru a szine, csak amiert ilyen keves a termes, nem latszanak a levelektol.
Hamarosan a boltokban is megjelenik, azt hiszem en szoktam felvasarolni szep lassan, soha nincs sok kiteve .Rajtam kivul a csaladom, barataink is(mivel tudjak,hogy a kedvencem),  szoktam kapni ajandekba ..


Elso foto  a netrol, de a masodik az enyem:)