Tuesday, June 26, 2018

az új napló...

Pontosan egy ev alatt irtam tele a kezzel irott naplomat, ezt a legutobbit..milyen jo, hogy irok igy is, ha varakozom valahol azonnal eloveszem az eppen aktualisat..meg emlekszem a korhazban  a lelkivigaszt nyujto holgy meglepodott arcara, amikor a kerdesere, hogy mit csinalok varakozasnal, vagy nehez pillanatokban, elohuztam a naplom..azt mondta tudja hogy letezik, de meg soha nem talalkozott senkivel, aki irja is.Az iras mellett a visszaolvasast szeretem benne..reg elfeledett dolgok jonnek elo, kelnek eletre ismet, olyankor mindig halas vagyok onmagam fele a megorokitesert.Bar semmi vilagmegvaltorol nem szol, mint a  blogom sem, de ezek a kis "sohajtasok" nagyon kedvesek, fontosak nekem.

Ez az uj, amit kezdek ma, az idezet tetszett meg a szoknya mellett
Ahhoz, hogy potolhatatlan legy, mindig masoktol elteronek/kulonbozonek kell lenned./Coco Chanel


Leirom pl azt, hogy egyre tobb es tobb az onkiszolgalo penztargep az uzletekben, eltunteti az apro nehany mondatos beszelgeteseket.Egyre jobban teret olt az elidegenedes igy is.


Vagy racsodalkozom a varosban abszolut idegenkent viselkedo, kisse idegbeteg emberekre, milyen mashogy viselkednek pl a parton, mas kozegben.Mindenki koszon, kedves, mintha jobaratok lennenk, ismernenk egymast.


Vagy elhaladok egy hasznalt autokat bedaralo/olvaszto telep mellett, ahol szo szerint hegyekben allnak a rozoga autok preselt lemezei es a viz nezese kozben ilyenek jutnak eszembe:
a fogyaszto tarsadalom alapja a fogyasztas, a fogyasztas alapja  a berek es arak kedvezo ara'nya..az arusitas alapja tehat a kedvezo a'r..ami kihat a gyartasra, az anyag minosegere..bar latvanyosak a termekek de rekord rovid ido alatt kerulnek ilyen telepekre, ahol ujra hasznositva ujabb, szo szerint szemet vagy szemetnek valo keszul..


Hogy jobb kedvre deruljek, megallok a nehany eve epult mallnal, a parkolot harsfaval ultettek korbe.Ilyenkor nagyjbol 2 hetig olyan illat lengi korbe es at a teret, hogy igazan nincs is kedvem bemenni sehova, csak csupan az illat miatt mulattatni egy keves megallitott idot.


Na es sajnalom, hogy ezt kell irnom, de megint vettem egy szoknyat:( D , mint a fogyaszto tarsadalom kivalo polgara, a szoknyaipar egyik fopillere lehetek kepzeletemben:)remenytelen eset vagyok, de azert majd megmutatom:)