Friday, June 15, 2018

csupa nõies...

Kezembe vettem a ruhat ,az ollot, a varros dobozom..aztan elmosolyodtam, mert eszembe jutott O..O megcsinalna nekem az atalakitast..mindent felreteve nyulok a telefonert...gyorsan folveszi ott tul az operencian..meselem neki, hogy vettem egy ruhat, at akarom alakitani, eszembe jutott rola.. beszedbol is ki lehet erezni ha valaki mosolyog, en ki tudom.Igen, persze, o orommel megcsinalna nekem es mar mondja is mit hogy csinaljak, o hogy csinalna..elbeszelgetunk masrol is..meg mindig ugy szeretsz oltozkodni, mint akkor? kerdezi kedvesen..igen, eppen ugyanugy, semmit nem lankadt, mondom ...azt hiszem tetszik neki.. aztan elkoszonunk.. a ruhat elhelyezem az asztalon, konfrontalom  az olloval:) latod? itt az ollo, nem felek megtenni..bejelolom es mar vagom is, nyissz nyissz..mar nem ruha..mondjuk az ujjat sajnalom, fodros volt:).,aztan cikkcakkozom, visszahajtom, levasalom, elvarrom es befuzom  a gumit..kesz a szoknya...a szoknya, amig ruha volt ketszer volt rajtam, a masodiknal eldontottem az atalakitast  es voila..kesz.

A taskank ha unjuk, mert tul egyszinu vagy tul barna, szurke fekete.. fogantyujara kotunk egy rovid salat es olyan, mintha uj lenne es izgalmasabb, noiesebb...ebben a mai gender semleges vilag fele tarto kozegben szuksegem van a noiesseg turbozasara, bar nem  taskara kotott sal donti el..de akkor is, ad egy pluszt.









 Errol  a kalaprol Audrey jutott eszembe.Idonkent , nem surun, de par evenkent veszek egy kalapot, megfigyeltem:) sehova nem mennek el benne, de jo, hogy van:)hasznalatlnul is elkopnak...
 A preselt rozsat bekereteztem, ez sem elso alkalom, maskor is csinaltam mar ilyet.


 Ha leirnam  a napom hajnal 5-tol csupan delutan egyig, meg az is lehet senki el sem hinne..igy utolag en is ketsegbe vonom onmagam, az eronletem, a turelmem,  kitartasom.. nap vegen aztan kell egy finom szappan, egy jo furdo,kioldani , kioldodni, lazulni..mert az is lehet holnp ismetlodik az egesz ugynigy...