Thursday, June 21, 2018

napforduló...


Felsofoku faradtsagom van, tegnap este ugy fekudtem le, hogy nelkulem kel fel  a Nap.A hatodik eves szokasom tortem volna meg igy..de persze nem ez tortent.
Panda ejjel  kettokor jott haza, van egy ablaka a tornacon,ahol beugrik ugyesen..ejjel gondoskodott arrol , hogy az egesz haz tudja, megerkezett.Persze csak en keltem fel, es ejjel ide vagy oda, simogatast akart..nem hagyott beken, csak nyavogott, dorgolozott..kb fel oran at simogattam, vakargattam..majd a nappaliban doltem le, felszinesen aludtam tovabb..amikor  azt hittem mar ugyis lekestem, kiderult csk 5 ora mult, ha szepen elkeszulok , siman elerem, pedig meg egy cappuccinoert is bealltam az autos ablaknal..nem volt fel hat, megis mar legalabb hatan voltak elottem.Raadasul mindenki sokat es bonyolultat rendelt..mar azt hittem le fogom kesni, mert ilyenkor egyetlen perc is szamit...kiertunk 2 perc kesessel. A vizvonal kozeleben felhos volt, szaggatottan kandikalt az egitest, meg soha nem lattam igy.Miutan egeszen elobujt , ismet megallapithattam, hogy senkit nem erdekel a napkelte.Ha azt mondom valakinek lattam egy 1400 dollaros szoknyat, azonnal felkeltettem az erdeklodeset, ha azt mondom csodalatos napkeltet lattam, senki szinte meg sem hallja..ez tudomanyos felmeres eredmenye reszemrol...szoval Csilivel kettesben voltunk.Szedtunk egy szep mezei csokrot, aztan hazajottunk..
Mar majdnem fel 10 van , meg mindig vilagos, most nyugszik le  a Nap, latom a fenyeibol..erdekes, napnyugtat nem szoktam nezni, fotozni..
Hosszu ez a mai nap, szo szerint is, csillagaszatilag is..joejt nekunk:)