Thursday, June 7, 2018

egyveleg...



 A programnaptarunkba bevestuk kozosen, ezen a  heten Chertseyben leszunk.Ez valamikor februar vegen marcius elejen tortent.Helyette most megis csak fotokat nezegetek a varosrol, a kornyekrol..mivel 7 fokra lehult a homerseklet, plusz esozes.Ha osszeszamolom milyen szuk intervallumban van jo ido, inkabb telelo, mint nyaralo.Neha magam sem ertem miert vettunk ilyen tavol..megha itt lenne a Muszkoka tonal, ami latvanynak szinten pazar, vezetesben is csak kb 3 ora..de a megbanas ugye nem professzionalis, nincs ertelme.

A  kertbe mini szokokutat vettem, meg nincs a vizre rakotve, a vetel hirtelen impulzus volt, le kell merni milyen hosszu slagot kell venni .Ha megint folmelegszunk Csili jokat fog jatszani,imadja a kis kertem.Barmennyire is megszerettem de hianyzik Lola, arca, tekintete mindenunnen visszatekint ram.Ez a kert az ove volt eloszor.


Ma talaltam egy hatalmas akacfat  a parton, gyorsan meg is alltam , parkoltam, hogy hozhassak haza egy agat.Az egesz kocsit betoltotte az illat, de itt a hazban mar nem erzem olyan erosen.
Neha ugy erzem a nyaralo-telelore is ervenyes lesz a mondas, maga a varakozas ,a vagyodas a legjobb, nem feltetlenul a megerkezes:)
Ujabb idopont nem kerult be, nem engedem..eleg az idopont nelkuli vagyakozas..majd megyunk egyszercsak.

* az elso foto a netrol, Lake Muskoka
** szokokut
***akacvirag