Saturday, June 23, 2018

Apák napjára...

Tudom , hogy mar egy hete volt, elrohantak a napok velem is, ugy mindennel...aztan visszagondoltam, hiszen anyak napjarol sem irtam az iden..akkor veszitettem el Lolat, az en draga kiskutyam, nem volt kedvem eppen arrol irni, amiben o elment.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Tehat 8 napon belul vagyok,most akkor irok rola.. 

Egy parkapcsolat akkor lesz tartos, elo,izgalmas, ha mindig uj szintre tudjuk emelni, fejlodik.. igy gondolom az egyennel is kulon kulon.A kozelmultban lattam egy filmet, ott hangzik el, csak fejbol idezem: tudod regen az volt a hos apuka, aki lelepett, kilepett..megmerte tenni, csodaltak..nos , napjainkban az a hos, aki marad, felneveli  gyermeket...egeszen sziven utott a  mondat, igaznak is gondolom.
Nem ujkeletu  a szokasunk, egymast is koszontjuk mindig anyak es apaknapjan.
En most egy kerti torpet ajndekoztam  , azzal a  kikotessel, hogy O helyezze el ahova szeretne..az afonya bokor elott kapott helyet.
Tavaly mielott hazajott a  korhazbol pizzat kivant... a korhazban tobb szinten vannak ettermek, etkezdek, itt vettem neki, amit azota is emlegetett..tehat nem volt mit tennem, elmentem a korhazba es vettem neki, mert apak napja van, meg sok egyeb indokot sorolhatnek...imadta a pizzat is es azt is , hogy ilyen vagyok.A pizzasdobozt eltette emlekul:)



Ha megkesve is : Minden Apukanak Boldogot! Hosok vagytok!!