Wednesday, May 3, 2017

Valamikor...

 ... az ejszaka folyaman elallt az eso...reggel ugy sutott ki a Nap, mintha soha nem is esett volna, vagyis szazagra. Igaz meg nem simogatta le a kardigant rolam.Napos de huvos volt,  breezy ahogy mi mondjuk itt.Olyan amikor a kocsiban nyar van es nekivetkozol, de ha kilepsz meg fazosan leszel libaboros.Kutatsz az eldobott kardigan utan azonnal.De setalni mar jol esik benne, ebben a levegoben.
Tegnap a ruhak probalgatasa utan, otleteket kerestem a pici kertemhez.Tavaly nyaron felfigyeltem locsolas kozben, mert akkor jottek elo mndig, 3 pillango lakott a viragok kozott.Nehany nap utan kiderult, hogy 3 ugyanaz a pillango..valamelyik viraggal vonzottam oket ide, mert locsolas utan mindig visszatelepedtek es maradtak egeszen oszig.Ha kedvem lesz elokeresem a nehany fotot , amit kattintottam roluk.Nagyon boldog voltam a tudattol, hogy itt laknak.Osszel kerestem a viragokat, melyek vonzzak oket, akkor talaltam eteto otleteket is.Egy ilyennel fogom boviteni a mini kertem, valami szepet probalok majd osszehozni.Azon tul a madaraknak ajandekoztam a kis balkonit, majd madar baratsagosra alakitom ki nekik, sok sok zolddel, viraggal, jo, biztos hellyel a kalitkanak..persze ejjelre behozom majd oket, mert ejszaka kulon allatvilag maszkal meg itt a belvarosban is.
Neha kulon utat teszek a to fele, amikor jovok haza..a hosszabbat valasztom, hogy ha nincs is idom most ott lenni, de elsuhanva latom, megsimogatjuk egymast.Meg Husvetkor kiszurtam a to melletti kis toban a hattyut..mozdulatlanul ult a nadasban, le is fotoztam akkor is.Nehany nap mulva meg mindig ott ult.Aztan a homlokomra csaptam, hat persze, valoszinu kicsinyei lesznek..es ma ismet meglattam, de most kiveheto a feszek is.Nagyon nagyon szep a kep rola, illetve roluk.Milyen jo lenne latni majd, esetleg fotozni a kicsiket is:)wishful dream..vagyis vagyalom, nekem abbol mindig sok van...
Az elmult ejjel a nehai szuleimmel almodtam, a hangjukat is hallottam ..a Chertsey nyaralomban voltak..mentem oda es ok ott laktak:) es elojott egy reg elvesztett kutyam is almomban, a Chertsey fenyveserdobol...felebredtem es felultem, a kutyat szolitgattam hangosan, almomban es a valosagban is...a valosag aztan kijozanitott de akkor is gyonyoru alom volt, szerettem.Jo napot szerzett a hangulata.Joejt mara:)



11 comments:

  1. Nem is vettem még észre,hogy a pillangók is jönnek inni! Gyönyörű ötlet!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Koszonom MOnika! remelem sikerul valami szepet alkotnom.Gyumolcsszeletet kell a vizbe tenni, az vonzza oket!

      Delete
  2. Tudod, nekem volt egy álmom, s 40 év múlva valóra vált. Érdekes. Külön állatvilág: van egy könyv, Budape3st vadállatai. Talán jól emlékszem a címre, a lényege ez. Gondolom vadon élőkre gondoltak. Kóbor macska. De volt gerle, patkány, stb. A szemem ezen a megfogalmazáson akadt fenn.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aniko:) Chertsey akkor meg varat magara nekem, de remelem nem 40 evig:)
      Az allatvilagrol irni fogok, mert mas az ejszakai csapat es mas a nappali:)

      Delete
  3. Amúgy nekem van egy méhitatóm, mindig ők, s a rokonságuk iszik ott.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Irtam fontebb, azt irja gyumolcsszeeletet kell bele tenni, arra sokan jonnek..foleg az ananaszt emliti sok helyen, egy egy szeletet vagy erjedesnek indult mas gyumolcs.
      De viragok is vannak, amik pont a pillangot vonzzak.

      Tetszik a rokonsag szo:D

      Delete
  4. Te még a pillangókra is gondolsz! látod ez nem jutott volna eszembe, nem is figyeltem még a madáritatót ilyen szempontból, biztos járnak pedig oda. Darazsakat már láttam, de őket nem szeretem annyira :)
    Szerintem fogod látni a kicsi hattyúkat is, amint a mamájukkal masíroznak a vízben :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Prsika:) tudd felfigyeltem arra harmasra tavaly..eloszor csak azt hittem veletlen de nem ok laktak oszig, el sem hagytak az udvart.Igy kkezdtem nelezodni vajon melyik viraggal csabitottam el oket, es igy leltem az etetore:))egyet meg fogok valositani, mondjuk a darazskat en sem varom..majd rajzolok egy tablat nekik, athuzva:DD

      Ma megint lattam a hattyut..mara megint hideg lett, magasitotta a feszket csak annyian jottek, nem tudtam felvenni..nincs kulonallo resz ott sajnos..jo volna fotozni a kicsiket is:))

      Delete
  5. * Orsika!! akart lenni, bocsi!

    ReplyDelete