Thursday, May 18, 2017

kerti divat(ötletek)...


Ket napra koszontott be hozzank a forro nyar, 35 fok volt egyik orarol a  masikra. Nem mondanam, hogy jol esett, meg akkor sem, ha vartuk mar nagyon a jo idot.De valahogy azt szeretne az ember, ha szep lassan , fokozatosan kuszna fol a higany.Idot adva nekunk ahhoz, hogy hozzaszokjunk.Persze semmi nem tokeletes, csak neha.Egesz nap szirenazastol volt hangos a varos, nagyon sokan lettek rosszul.En csak banatos , valaki megbantott tegnap, talan nem is tud rola.Mindegy.Ilyenkor igyekszem keresni  olyan elfoglaltsagt, ahol nem kell gondolkozni, csak csinalni es csak azt veszem eszre elmult a ram telepedett szomorusag.
Ma pl kavicsokat festettem, darazsat, katica bogarat, majd a viragok koze elhelyzem holnap.Elejtettem a hoviragos bogrem, darabokra tort:( azt hittem jo a ragasztom ami itthon van, de nem, holnap venni kell.Osszeragasztom, hogy meg nezegethessem a nyari honapokban, viragot fogok bele ultetni.
A nyar elso hosszu hetvegeje lesz a mostani, mersekeltebb idot igernek, remelem tudunk kint sutni.Ha vendegul latunk, ha vendegsegbe megyunk fontos, hogy mit vegyunk fel.Nekem akkor is, ha csak egyedul vagyok, de ez nem ujsag:D Nezelodtem a neten kerti osszejovetelre divat otleteket.Nehany nagyon szepet talaltam.A meglevobol is ossze tudjuk valogatni, de ujabb indok is lehet egy uj darab beszerzesehez..mondjuk en most a kabatra gyujtok, a meglevobol fogok gazdalkodni.
A feher capri nadragos a kedvencm es szorosan mellette a foldig ero ruha de a farmer dzsekis +ruha lazasaga is nagyon ott van..hat nem lesz egyszeru valasztani...







*pics. from net

6 comments:

  1. 35 fok? még nyáron is sok, nem most, szinte egyik napról a másikra ennyire felmegy, még jó hogy csak két napig tartott. Itt most nagyon szeretem időszak van, csendes napos, 25 fok körüli, nem bánnám, ha ennyi lenne egész nyáron :D

    Engem is zavar, ha megbánt valaki, nálam legalább két nap, míg napirendre térek fölötte, de még utána is ott motoszkál a gondolataimban, pedig lehet nem is ér annyit az illető.

    Miért van az, hogy mindig az egyik legkedvesebb bögrét töri össze az ember? ez már szinte törvényszerű? persze, hisz azt használjuk legtöbbet :)...legalább Te még hasznosítod virág beültetéssel, én már nem foglalkozom vele utána.

    A fehér capri nadrágosra szavazok :) csinos!

    ReplyDelete
  2. Jajj Orsika, olyan rossz volt..2 napig csak szirenazas reggeltol estig..szerintem a zidosek hullottak:(( es egyik orarol a masikra..meg ejjel is 22 maradt.Ezzel szemben ma reggel meg most is 8 fok...igaz ennek mar jobban orulok de ez a nagy ingadozas borzaszto.Mar en sem szeretem a nagy melegeket, kb 25 fok, ha olyan lenne a nyar nem bannam de sajna nem kivansagmusor...

    En azt utalom, ha valaki szandekosan , csak jon belole a sertes a bunkosag..de arra gondolok annyira elhatalmasodott mar, hogy O maga eszre sem veszi.Mindegy festegettem delutan, majd megmutatom a torott bogremmel, ha ultetek bele.Mar en sem ragasztom mindet csak a kedvencet:))Van meg egy hoviragos, azt nem hasznaom pont ezert:))az csak disz, de valosiznu egyszer le fog esni vagy mit tudom en:) inkabb azt figyeltem meg az torik el, amire annyira vigyazok:D

    Jajj nagyon jok ezek a ruhak, de ebben a lehult levegoben a nadragos jobban elkel:)

    Koszi! puszi Neked!:)

    ReplyDelete
  3. 35 fok,az durva.itt is meleg van, nekem furcsa,mert lassan 2 hónapja alig mozdultam ki,azt se tudom,hogyan öltözzek..:)
    Kívánom,hogy meggyógyuljon minél hamarabb a lelked!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meg talan annal is tobbet lehetett erezni kepzeld! mindenhol bekapcsoltak a klimat, mara meg le.
      Nagyon sajnalom, hogy igy beszorultal Monika!!
      En mar jol vagyok, inkabb en kivanom, hogy te gyogyulj meg!! itt a jo ido, legyel a szabadban sokat..

      puszillak!

      Delete
  4. Úton voltunk, reggel tavaszi ruha, aztán szedtem le magamról délutánra mindent. Viszont a templomok hidegek, tehát nem nagyon tudtam nekivetkőzni. Viszont hazaútra lehűlt, szinte fáztam, természetesen akkor már nekivetkőzve. 35 fok, durva, főleg hirtelen.

    ReplyDelete
  5. Mar nem szoktam szmaolni hanyszor oltozok at...

    Puskin masodik hete nincs:( O sem jon mar haza, hiaba varjuk, Lola is..

    ReplyDelete