Sunday, May 14, 2017

Anyák napja/1...

 Van egy olyan kifejezes;yellow mellow feeling..lagysarga erzes(amikor nem tudod a kovetkezo pillanatban nevetni vagy sirni fogsz)..azzal ebredtem ma reggel 7kor..azonnal tudtam, hogy anyak napja, a ferjem nincs itthon, tegnap varatlanul utazott el.
Nem sajnaltattam magam az elmaradt agyba hozott cappuccino miatt, kesobb B.-al ebedelek, o foz:)
Gyorsan felkeltem, nem is gondolkodtam mit vegyek fel, a sotetkek ruhara szavaztam, kellemes ido van, 16 fok lesz ma, napos.
Kardigan meg kellett, beraktam a fenykepezom, naplom, es ma kivetelt teve a nap tiszteletere elmentem a Starbucks-ba.A lany nagyon kedves volt, megkerdezte miert vagyok egyedul..meg a  nevem is jol irta es a ruham is megdicserte.Kedvesen valaszoltam mindenre, es ujbol meglattam a mar sokadszor latott ferfit rovid nadragban, ami onmagaban meg nem kulonos de a labszarara tetovalt mindenseg , mindig racsodalkoztat.
Beultem a kocsiba , a radiobol is Boldog Anyak napjat kivantak..majd kellemes hangu enekes arrol enekelt, hogy hiaba van rossz periodus de egyszer csak a vilag ujbol levesz a labarol, letorli a konnyeinket a szemunkrol..es minden ujbol nagyon jo lesz.Igen, en is rabolintottam, egyetertek.
A partra mentem, megneztem a Hattyu mamat, aki masodik hete hattal van elheleyezkedve, es szinte vizszintesen fekszik.Egyet kattintottam csak.Elmerultem a to szepsegeben..a kis fakon meglepetesszeruen megjelent friss zold lombokban, az elnyilt pongyolapitypang feher valoszerutlen format oltott latvanyaban.Megunhatatlan, minden nap mas szepsegu.A varos meg visszafele is kihalt volt, mintha en lennek az egyetlen ember benne..
Hazajottem..Panda vart, dorgolozott, mint aki bocsanatot ker a kimaradasert..azota mellettem ul, nem mozdul el.Majd most, megyek kertezni, biztos kiseretet kapok, tole a kutyatol..Puskin meg nem kerult elo tegnap ota..
Kozben probalom kitalalni mi lesz az ebed:)