Saturday, May 6, 2017

szombat...


B. amikor kicsi volt kaptam tole egy bizsunyaklancot..olyan jo nagy muagyag golyokbol fuzve, hatalmas szivvel az elejen.Barhonnan lehetett latni akkora volt.Karacsonyra ajandekozta es nem csak az unnep idejen de utana is sokaig hordanom kellett.Mindig rakerdezett hol van, ha letettem.:)
Egy kicsit hasonlo most a madarakkal.Mindig megkerdezi, hogy ma beszeltem e hozzajuk:)) Szoval nalunk nem csak ajandekozas van,  utana figyelemmel kiseres.Nem egyszeru az eletunk..de nem cserelnem el.
Ma mar jo nap volt az eso ellenere.Tudomasul vettem, hogy esik, esni fog valami belathatatlan ideig.Az eso olyan lett, mint a fogmosas, vagy a reggeli ital, legyen az tea vagy cappuccino.Tehat jobb, ha elfogadom, beepitem a napjaimba .Persze ehhez kellett, hogy kialudjam magam vegre, a reggeli fotozas, latni, ahogy masok esoben is futnak.Nem all meg az elet , es kulonben is , lakhatnek Seattle-ban, ahol az ev nagy reszeben esik .
Lattam reggel koran az anya Hattyut a feszken, gondosan magasitotta megint.Lattam ahogy a  fiu Hattyu elkergeti a vadlibat, aki csak a vizre le akart szallni.Majd a fiu Hattyu kozel uszott a parjahoz, megnyugtatta, uljon csak nyugodtan o vigyaz ra.Nagyon nagyon szep volt.


Es vegul irok arrol, hogy hianyzik az Anyu, nem csak azert mert Anyak napja van.Az anyaknak tudni kell elengedni es tudni kell ott lenni, mindig ott ahol szukseg van ra..es ezt minden anya erzi, mindig...