Friday, May 5, 2017

a mai nap végére...


Ez egy nagyon hosszu nap volt ma..hajnal 5 kor kezdodott, egy fuvarral, amit en adtam.Az ajtot ahogy kinyitottam szinte sikitani tudtam volna, mara nekem is elegem lett az esobol.Ket napja megint esik megallas nelkul.
Ket vizes macska hasonlo hangulatban, mint en, rohant be a tornacra.Ugy neztek ram, mintha en rendeltem volna az esot.Ezt kesobb is megismeteltek, amikor tobbszori nekifutasra is sarkon fordultak, mert nem, meg mindig nem allt el az eso.
En alapvetoen nyugodt, turelmes vagyok, amig ki nem akad a merlegem..szeretem a tavaszi esot, jo is, kell is, de ez mar eleg es megint 4 fok volt egesz nap.Tegnap visszavettem a teli szoknyam, csizmam.Majusban.
Olvasni nem tudok, nem birok koncentralni, a filmekbol is elegem van es az otletgyujtesbol.Szeretnem mar nemelyiket megvalositani.Mar vasarolni sincs kedvem, nem hittem, hogy ilyet leirok, pedig ez van.
Aztan olyan rossz kedvem lett, hogy vegul megint sutottem egy liszt nelkuli csokitortat.Amig csinaltam addig elterelte a figyelmem, foleg a habvero, nem hallottam kozben az esokopogast.Aztan kisult, volt meg itthon malna,habot frisset csinaltam...megettem egy szeletet de olyan nagyon nem dobott fel ez sem.Egesz hetvegen zuhogni fog az elojelzesben.
Megneztem a hattyut, sajnalom ahogy ott ul a feszken az esoben.Tegnap este utanaolvastam, kb 38 nap a koltesi ido.Megtudtam, hogy a vizbol eszik novenyeket, halat.A hattyu monogam, egyetlen par van, egyutt naszolnak.
Mert pl a galambok nem husegesek.A kutatok a labukra jelolest tettek  igy figyeltek meg a galambromancokat, a megcsalasokat.Mar irtam egyszer, de leirom, mint erdekesseg..a turbekolas sem feltetlenul jot takar, szemtanuja voltam, amikor a galamb turbekolva, nyakat nyujtogatva veszekedett a masikkal.Tehat ha valakikre azt mondjak turbekolnak, mint a  galambok, ezentul nem feltetlenul jorol szol:) legalabbis nekem.
Most itt vagyok pentek este , holnap valoszinu takaritani fogok, fejre allitom a hazat..aztan nem tudom...Niagara esoben?  talan.


*pics.from net