Wednesday, March 1, 2017

olivezöld..

 
Jó, hogy látlak hóvirág
Megkérdezem tőled
Mi hírt hoztál? Mit üzensz
erdőnek, mezőnek?
 
Szedd a szárnyad szaporán
vidd a hírt madárka
Útra kelt már a tavasz
itt lesz nemsokára. /Zelk Zoltan
Az idei tavasz divatszine az olive zold...egyes kepeken a hovirag levelet is annak latom,.Nagyon szep megnyugto szin, szeretem es nem csak azert, mert a hovirag levelenek a szine nehol.Beszereztem egy olivzold felsot, hosszu ujju, szep gombos,  megoldassal a csuklonal.Hat ennyit a masodik fogadalmamrol, de nem en vagyok a hibas, a ferjem volt a felbujto.
Ha valami szep feheret veszek ala, vagy egy salat vagy egy taskat, rajtam van a hovirag:)
Ma  marcius elsejen + 14 fok volt a nap ketharmadaban, eso es eros szel kiseretevel most -1 nel tartunk, holnap visszajon a februar es marad egy ideig.Valamikor jovoheten is lesz egy +12 fokos napunk, vagyis van igerete a tavasznak:)
* a hoviragot en rajzoltam:)