Saturday, March 18, 2017

születésnapra...


Lassan veget er ez a nap, hosszu volt, esemenydus..nem vagyok most almos ,inkabb zavarban.10 eve ment el Anyu es en mindig keszultem a szuletesnapjara , ami ma van, volt.Otthoni zonaban mar reg elmult, de en most az ittenit szamitom.Mar hetekkel elotte mindig kerestem valami aprosagot, ajandekot, es a tejet banannal kikeszitettem, mintha itt lenne.
Sajnos kezdem felejteni, nem Ot, a hangjat, magat az idopontot, mint ma.Ajandekkal nem is keszultem, ha csak ez a bogre nem az..lesz van mar hoviragom egesz evben.a napokban talaltam ra, egymaga ult egesz hatul egy bogrekkel zsufolt polcon...de en kiszurtam.Vehetem tehat ajandeknak is, ebben talaltam a  tejet most.Sot en is iszom, banant eszek hozza, hogy halljam az elso megrokonyodeses hangot..gyumolcsot tejjel Agikam? milyen az ugy?
Kostold meg volt a valaszom es mar nyomtam is a kezebe, hogy rabja legyen, es csak ugy tudja a banant elkepzelni azon tul.Cheers Anyu, koccintok a tejjel es meselek kicsit...ma amikor kineztem reggel, szakadt a  ho, hofelhos volt az eg, ahogy mondtad mindig..mar lehullott olyan 6-8 cm, amikor esore valtott..mintha csak en lennek, olyan neha az idojaras..bojtolunk Anyu, nem eszunk hust mar harom hete..eloszor hianyzott ,de most legutobb eszembe jutott a hus es veres volt, udorodtam gondolatban..azert bizom benne nem tartos.Az almom is elmeselem, szerettuk kicserelni a mitalmodtunkat..en New Yorkban jartam, B. kicsi volt, meghallottam egy magyar hangot es odafordultam keresni, addig elloptak a taskam..sirva kerestem, mert mindenem benne volt..jogositvany, eu kartya, bankkartya, telefon, kulcsok..aztan valaki szol, hogy ott a taskam, szaladtam oda, de ures volt..szerencsere felebredtem.Erdekelne hogy fejtened meg, mi volt az almom uzenete..talan a napokban latott bacsi tortenete irodott at, meglehet.Egy gyonyoru viragokkal teli helyen is jartunk ma, es utana ebedelni ...elalmosodtam mostmar..joejt Anyu Neked is, es nekunk is:)
Orulok, hogy eszembe jutottal, ha utolso percben is:)


7 comments:

  1. Úgy látszik, hogy tegnap ilyen nap volt, én apámat sirattam, Sándor volt.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kellenek az ilyen napok is neha...batyam Sandor:)es nem hozott meleget.

      Delete
  2. Az a bögre ajándék Anyukádnak és Neked is.
    Mindig veled lesz, de hát ezt tudod Te is.

    ReplyDelete
  3. Igen tudom en..csak zavart, hogy igy elsodordik az ember, ha mar nincs velunk valaki nehezebb a napokat apolni..
    Kosiz Orsika:)

    ReplyDelete
  4. A szomorúságban megnyugtató az,hogy az én anyukámnak se fáj már semmi,megtalálta a békesség....
    Csodás a bögréd! Olyan szépen emlékeztél meg Anyukádról!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Igen onika,ez ami megnyugvast ad nekunk is..nincs tehetetlenebb erzes annal,amikor nem tudsz segiteni valakin..

      Koszonom nagyon!:)

      Delete
    2. Nem ertem miert maradnak le betuim

      *Monikat szerettem volna irni..bocs!:)

      Delete