Wednesday, March 8, 2017

31 nap...


A kitolt kocsival egyutt akart felkapni a szelvihar.Amig probaltam bepakolni a  kocsiba, a felnyitott ajtot es a bevasarlokocsit egyensulyoztam , sikerult nagy nehezen.Bojti szelek, jutott eszembe az otthonrol hozott mondas.
Soha nem fogom tudni, megerteni, miert vigyazok ennyire a hozottakra.
Az utobbi evekben itt is megemlitik a Nonapot, de nincs latvanyos koszontes.En persze kaptam viragot, mert a ferjemnek is csomo hozottja van, melyek nem koptak az evek soran.Ma meg B. is adott egy szal rozsat:) Annyira szeretem az egyszalas koszonteseit.
Mivel a termeszet egyelore nem kenyeztet a viragaival, zoldjeivel, igy hazahozottakkal rakom korbe magam, lelkem viragoskertjet.:) tul nya'lasra  sikerult, de nem javitom ki.
Mai menu: tejfolos krumplilevest ettem, zellerzolddel, hozza zsomle.Kesobb malna es feketeepres joghurtot mixeltem.Ma olyan erzesem volt, hogy ehesit a bojt..mintha nem ennek eleget..ugyanakkor ehes nem vagyok.Furcsa.
+10 fok volt a szelvihar ellenere, holnap ismet a minuszba zuhanunk vissza.Most meg alomba:)


7 comments:

  1. Bizony, van olyan hogy böjti szelek, nálunk is mindig mondták/mondják :) Itt is fúj ám a szél, de talán nem annyira, mint nálatok.

    Irigyellek, hogy be tudod tartani a böjtöt. Én hamar elcsábulok :( Azt sem tudom mikor ettem tejfölös krumplilevest, pedig olyan finom...

    Örülgessél csak a virágaidnak, tudom hogy szívből adták a fiúid :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Koszonom ismet:)) mindent vegig tudok csinalni, nha en is meglepodom mennyire fegyelmezett vagyok:D de azert tudok lazitani s, es elbukni pl vasarlas kapcsanDD
      A leves nagyon fincsi volt, egy tanyerral repult:D

      Nem tudom megfogalmazni mi az ami megerint az egyszalas viragban, de annyira szeretem, minta ferjem csokrait ha azt kapok:))imadom oket, na!

      Delete
  2. Borzasztó lehet ez a hőmérséklet ugrálás.Azért a szervezet egy idő után átáll, s már nem éhezik. Én jógatáborban láttam, ott ugyebár nincs hús, hogy rengeteg kenyérrel kompenzáltak.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aniko:) ma reggel -8 fokra ebredtunk...ha tudom elore valahogy jobb, fel vagyok keszulve ra:D
      Erdekes az ehezes, mert elotte is csak falatokat ettem hust es megis hianyzik.Vagy csak olyan az ember, hogy az kell amiteppen nem szabad, meg akkor is ha sajat magunk dontottunk igy:) Nekem az a legjobb ha dolgozom es itthon is feladataim vannak, akkor eszembe sem jut az eves:)

      Delete
  3. Kedves Ágnes,
    végre itt van az a pár perc, ami éppen elég arra, hogy hozzád szóljak, hiszen annyira örülök, hogy tehetem.
    Itt Erdélyben a menni vagy maradni divatos kérdés, biztosan máskor is foglalkoztatta az embereket, napjainkban rendesen sportot űznek belőle. Most, hogy a nemzeti ünnep közeleg, az ember el is gondolkodik ezenfajta ügyeink. Jut ez eszembe, ahogy írod a hozott dolgokról, mennyire megőrzöd, mennyire fontosak. Azt gondolom, személyiségünket meghatározzák ezek a gyökerek.
    Milyen is az élet- mi beleszülettünk egy idegen országba...
    Szeretettel üdvözöllek . Örömmel olvaslak.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Julia Kedves:)
      Nagyon megorultem Neked!
      Igen egyetertek Veled, a hozottak vagyunk es nem szeretnek valami massa alakulni, talan ezert vigyazom:) a kozeg egy ido utan igy is ugy is masit valamelyest.Aki idegen orszagba szuletett vagy maga dont ugy, hogy elmegy es ott el..a kulcsa az egesznek az, hogy iedegenben el..a mi orszagunkat sok szempont miatt hagyjak el emberek..nemreg olvastam valahol, Mo mindg sok kivandorlot adott a vilagnak.. ha sziveben megmarad magyarnak, akkor soha enm vesz el es meg csak at sem alakul:)Igen, ma mar ugy gonolom az a fontos, hogy belul hogy erzel, az vagy ahogy elsz, legyen az barhol.Idegenben magyarnak lenni kisse nehezebb, de elheto.Ha visszagondolok es eszembe jut az a sok arc, akinek magyarkpet adtam, es orultek, hogy megismertek, boldog vagyok:)ha nem foghatoan de en hozzatettem valamit.

      Puszillak es kuldok egy nagy olelest!:)

      Delete
  4. * en is hozzatettem...is kimaradt, es fontos, mert sokan vagyunk:)

    ReplyDelete