Thursday, March 2, 2017

hajnali reggeli...


Este koran elaludtam megint, talan fel 10 sem volt.Az utobbi idoben allandoan tudtam volna aludni, igaz soha nem volt vele gondom.Most viszont hajnal fel 5 kor arra ebredtem, hogy pokoli ehes vagyok.Mostanaban nem ettem valami jol, nem is tudom mikor ebredtem igy, ilyen ehseggel.Par percig toprengtem, aztan mar vettem is a pongyolam es irany a konyha.Mire a ferjem utanam jott, mar sult a pancake.Teat is csinaltam, aztan szepen talcara pakolva visszamentem az agyba, jott O is utanam.Kiralyit reggeliztem hajnalban, alig mult 5, az elhuzott fuggony latni engedte a marciusba visszatert februart, enyhen havazott...

8 comments:

  1. Az egyik palacsintát megfelezzük?? :)) hűűű, de megkívántam egy kis málnát...na erre még várni kell egy pár hónapot :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. O igen:))sot, sutok en Neked is:))
      Itt egesz evben van malna, delrol hozzak.. postan ment, ablak nyiss:)

      Delete
  2. S milyen gusztusos a tálalás.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mert meg kell adni a modjat hajnalban is Aniko:))

      Delete
  3. Csak megjegyzem,az oldalsavban is van egy ugyanilyen bogre, de az tavaly eltorott, szoval ez nem az:))ket egyforma volt:)

    ReplyDelete
  4. óh, hát én pont hajnal ötkor jöttem ide olvasgatni, és annyira gyönyörű a teríték (csodás a tálca), és nagyon elcsábultam, már sütöm is a pánkéket árad az illata (pedig a diétám miatt reggel 10 előtt nem ehetnék) és sajnos emeletes házban lakom, így remélem a szomszédokhoz is átúszik a illata és megkívánják,nekiállnak ők is sütni: )))...én neked is küldök kis kóstolót: kókuszlisztből készítettem, és juharsziruppal (málnám nincs :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. :))koszonom szepen!! en bevallom dobozzal veszem, csak vizet vagy neha tejet tojast kell hozzaadni...kokuszlisztbol biztosan ulonleges, hasznalom en is.Azert erdekes volna, ha ilyen tavolsagbol tudnek inspiralni ennyi embert a hajnali reggelizesre:)) es kozosen reggeliznenk:D

      Delete