Monday, March 13, 2017

26 nap..


Azt hiszem belem fagyott a szo az elmult napokban, -18  fok is volt a hetvegen.Aztan tegnap vezetes kozben mondja a radio, vihar figyelmeztetest adtak ki..ma 25 cm ho es kozben hovihar varhato, majd kedden egeszen 40 cm-ig is tornyosodhat.Nem volt eros a telunk , csapadek, ho emlitesre sem melto, valoszinu most egyszerre megis lehullik aminek kell.Ha ez mind lejon, az tobb mint ket lab mennyiseg.Mintha ma estere egy mar lenne.

Bevasaroltunk, teletankoltunk, az aramfejlesztot is...megy ez mar nekunk almunkban is.Ma delelott az egyik penztarosno ahhoz fohaszkodott hogy kedden ne kelljen bejonni neki..biztositottam, hogy en is mondok egy imat..egyebkent nem is ertem miert nyitnak ki sokan, vasarlok tudom, hogy nem lesznek.
A bojt kozben tart...volt lecso rizzsel, majd ismet paradicsomleves, zoldseges minigombocok barna szosszal, aztan  rantott gombafejek, rantott sajt, brokkolis rizzsel, es eroleves..ma hamisgulyasleves hus nelkul, sargarepas muffin...
Iras kozben ki kitekintek az ablakon at a telbe, ami visszatert hozzank, talan elkoszones ez, nem tudom, olyan emlekezteto, hogy ne felejtsuk el, csak egy ideig lesz tavol, de jon jovore is:) es en megis bekes vagyok belul most...nyugodtan varom a holnapi 40 cm-t:)

5 comments:

  1. Én nagyon szeretem a szép havas képeket, nyugalmat árasztanak. De nem március közepén! :)) jó, tudom ez nem rajtunk múlik, megtréfál bennünket nem egyszer az időjárás.
    Igen, szerintem is ez az utolsó dobása felétek is a télnek, aztán jön ezerrel a tavasz :)
    Édes az ízvilága vagy inkább sós a sárgarépás muffinnak? bár jó kérdés, az a fehér valószínűleg porcukor rajta, akkor elég szöszke kérdés volt :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Itt most az volt a kellemetlen, hogy a februar eleg enyhe , sot nehol meleg volt.Ez utan nagyon rosszul esik a hideg es a sok ho, de mar beletorodtem:)

      A muffin inkabb edeskes vagy semleges a sargarepa miatt, kell bele tenni sot is.Porcukorral hintettem meg a foto miatt, bar nem sokat javitott a szepsegen..a muffinok alalaban nem annyira mutatosak, de lehet csak en latom igy:) viszont finomak!!

      puszi:)

      Delete
  2. Inkább az a gond, ha szép idő után jön a hó és a hideg. Ez a március idusa úgy látszik ilyen, pár éve micsoda galibát okozott itt is a meglepetésszerűen visszatérő tél. Ill. nem is, itt azt okozott.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pontosan igy van Aniko!! ahogy fontebb is irtam, a februar elkenyeztette bennunket..es eppen az van, amitol tartottam, a kesei tel.
      Mar nem vagyok kiakadva, megnyugodtam, majd elolvad a ho es jon ide is a meleg:)

      Delete
  3. Ma meg suthetek uj adag muffint:D

    ReplyDelete