Wednesday, October 26, 2011

posta...


Elnezeseteket kerem, el vagyok veszve, de az igeret szep szo, ha megtartjak ugy jo, kotelez .
Ahogy igertem a korabbi bejegyzesben Hetfon elkeszitettem a csomagokat, es masnap kora este igy mentem a postara.Mellekelem a szamlat is, illetve egy reszt belole a datummal.
A csomagok elmentek, a kulon dijakat ujra kellett csomagolnom, illetve meg egy boritekba tenni, mert levelkent nem vettek at a vasatgsaga miatt, amit a kukorica szemek okoztak:)
Aki irt, es cimet elkuldte, mindenkinek kuldtem.
Aztan masnap tortent valami, kaptam egy hirt valakirol, aki nagyon kedves es fontos szamomra, kedves baratno.Azota csak szedelgek, es nem volt erom posztolni.
Mar nem akarok olyan dramai kijelentest tenni, mert tudom, jo lesz az iras , ha fogok tudni fogalmazni.Csak most a hir valahogy nem csak erom, szavam is vette.Mindenkeppen akartam tudatni hova tuntem.
A posta nehany hetet mondott, de a kozeledo karacsony miatt talan tobb, remelem idoben megerkezik Mindenkihez.
Aztan majd irok, mert ha el is vesztem most, de ugye rossz penz soha nem vesz el:)orokre nem:)