Thursday, October 13, 2011

to blog or not blog?



....vagyis most akkor abbahagyod a blogolast vagy nem?kaptam a nyilt kerdest.Jogosan.
A kerdesekkel soha nincs gond, meg csak nem is nehezek, a valaszok, na az egy masik fajsuly.
Megkockaztattam a biztos valami hibbant no jelzot a legutobbi ket bejegyzessel, ezzel kimeritve a ram jellemzot de..es itt a de..a blog pillanatkepek, erzelmi reakciok osszessege, ahogy en latom.Lattatsz magadrol egy egy pillanatot, de amit kimarkolsz neha napjan, az csak par perc jo esetben, es hol van a 23 ora 50 perc tartalma?
Kaptam leveleket, amiben szembesultem olyannal, amit en magam is utalok..megismerek valakit, megkedvelem es hirtelen eltunik.Aztan beleesek hasonlo hibaba es elkovetem ugyanazt.Ezert jogos a kerdes.
Abbahagytam , aztan sok valtozast eltem meg , hihetetlen de 2 hetben is, de az unnep , a hangulata masik sinre lokott es le kellett irnom.
Nagy hibamnak tartom a szinte szinpadra illo dramai kijelenteseimet, amit utana sokszor ket percen belul megszegek:)egyszer 1 evig szakitottam valakivel pl:)es naponta irtam le en is O is, hogy ez az utolso:D
Nem tudom miert van szuksegem ilyen pillanatokra, miert sarkitok, ha tisztaban vagyok az arnyalatokkal.Lehet a sok erzelem teszi, ott , akkor, abban a pillanatban ugy erzem, de par perc, ora , vagy nap mulva tortenik egy meroben mas, es ugy erzem el kell meselni, mert erdekes lehet masoknak is.
Lehet ez a blog gyenge pontja, hogy nincs erzelmi indexe, ami jelezne, most inkabb ne irj, mert az atmeneti idoszakot a ket ellenetes elojelu bejegyzes irasakor mért erzelmi allapotnal nem fogja tudni kimutatni es hulyen nezel majd ki.Mint aki nem tudja maga sem mit akar.
Es lehet a blog gyenge pontja az en gyenge pontom is:)
es hogy abbahagyom e vagy nem?

Nos, ez itt a kerdes kedves kerdezo:)

Szep napot kivanok !, itt sut a nap, de esni is fog, es felhos lesz, tiszta olyan idojaras, amilyen en vagyok:)