Friday, October 14, 2011

mr.oktober...




...egeszen a szuletesnapomig volt hibatlan az idei oktober is, a figyelmessege miatt neveztem el Mr.Oktobernek.
Szikrazo napsutessel, tancolo falevelekkel, a paletta minden szinevel es arnyalataval kedveskedik.Csabit, termeszetbe csal, levesz a labamrol.
Egy egeszen kicsi falevel a kocsim oldalso szelvedojere ragadt, 4 napig lakott ott.Elso nap delutanjan, csak ramosolyogtam, hogy meg ott van.Masnap reggel mar koszontem neki.Pedig eso is volt, megis valahogy sikerult kapaszkodnia.Autopalyan nem jartam, varosi sebessegnel nincs akkora szelaramlat, gondolom.Mar direkt ugy vezettem, hogy le ne essen.
Harmadik napon mar nevet kerestem magamban, de maradt a levelke:) aztan ugy hozzakepzeltem, milyen erdekes, hogy ez a falevel azon kivul, hogy utazik velem, ragaszkodik:) semmit nem ad, megis baratkent kezdem kezelni.Talan eleg az, hogy ott van, var ram. Milyen erdekes, hogy annyi tervet keszitunk, annyi celt kituzunk, olyan megsincs soha, hogy ebben az evben baratra teszek szert!nem is lehetne, mert baratra csak vágyni lehet, vágyni szabad.Valahogy igy, mint levelke, mellenk szegodik, egyutt haladunk, illeszkedunk, mint egy puzzle...
Aztan a szemem lattara szakitotta el egy erosebb szellokes levelket, vitte magaval, koszonni se volt ideje...azota valaki mast boldogit, massal utazik...



Ezzel a dallal kivanok nagyon szep hetveget! es Koszonom!