Saturday, October 15, 2011

játszd újra velem...

Azt ugye senki nem gondolta komolyan, ugy mulik el a szulinapom, hogy nem adok vissza semmit? Aki olvas egy ideje, talan tudja, hogy nagy kornyezetbarat, vedo, ujrahasznosito vagyok.
8 eve komolyan veszem a szelektiv szemetelest.Persze itt nem nehez, kulonbozo szinu edenyeket kapunk es pentek
enkent elviszik, csak ki kell tenni.Eleinte talan meg bosszus is voltam, mert extra ido, de mar reg olyan gyakorlatias vagyok, hogy eszre sem veszem.
A kornyezetbarat es ujrahasznositas kereten belul arra gondoltam , hogy:
Nagy jigsaw puzzle kedvelo vagyok, most is kaptam egyet.Ez ugye csak addig jo, amig egyszer kirakom, es kepes vagyok 2-3 ora alatt is:D olyan, mint a jo konyv, nem lehet abbahagyni.
Persze terjek mar a lenyegre, tudom tudom sokat jar a szam.Mivel mar kiraktam igy szeretnem tovabbadni es aki megnyeri, kirakja, O is tovabbadna valakinek.Melle teszek meg, hogy erdekesebb legyen eper kukoricat, amit ugy gondoltam eleg kulonleges.Ebbol tavasszal el kell ultetni es ha van termes, azt szinten tovabb lehetne adni. Aztan folajanlok meg egy igazan szep, finom tapintasu salat, hasznaltam, de most jol mutatna valaki mason is mar.Nem?
Na es a konyvjelzo gyujtemenyembol egyet.
Harom emberket szeretnek kisorsolni, aki hajlando ebbe a jatekba bekapcsolodni, es a szabalyok koteleznek, ezt hangsulyozom!:) ha csaladon belul adja tovabb, az is jo. A kukoricabol mindharom ajandek melle teszek egy egy csovet, vagyis a puzzle, a sal, es a konyvjelzo melle.
Ujrahasznositunk, ultetunk, adunk egymasnak es ami a legfontosabb egyutt jatszunk!
Egy hetet adok a bekapcsolodasra es mondjuk Oktober 22-en zarom, itteni ido este 10kor, masnap posztolom a nyerteseket.
Gyertek velem
jatszani ,ujra es ujra!:)
elso dij-puzzle
masodik-sal
harmadik- konyvjelzo

Ertelemszeruen akit elsonek kihuzok az ove az elso, es igy tovabb.

22 comments:

  1. nagyon szeretnék játszani
    gyönyörűek az ajándékaid:)

    bármelyik szívesen lennék a három emberből:))))

    ReplyDelete
  2. Én is jövök játszani, bár őszintén szólva nekem a kukorica tetszik a legjobban.

    ReplyDelete
  3. Mindegyik ajándék gyönyörű, a kukorica igen érdekes. Én is jövök játszani.

    ReplyDelete
  4. Micsoda játékot találtál ki:)
    Természetesen jövök én is!

    ReplyDelete
  5. Tetszenek ezek a játékok Nálad, egyébként nem szoktam sem lottózni, sem más nyereményjátékban részt venni, de ez egészen más, van egy megmagyarázhatatlan varázsa:)
    A kukorica érdekel, őszintén, még nem is láttam ilyet, biztos vagyok benne, hogy jót mutatna a kertemben:)

    ReplyDelete
  6. Itt is vagyok, és jelentkezem a játékra :))) Úgy, de úgy szeretnék ilyen kukoricát :)))
    Puszillak
    Edit

    ReplyDelete
  7. Hát úgy látom, a kukorica a nyerő!! Nekem is az tetszik inkább, bár halkan bevallom, nem szeretem igazán a puzzle-t. :-)

    ReplyDelete
  8. Ágnes! Én már nyertem nálad egy gyönyörű ruhát! Úgy gondolom úgy tisztességes, ha én most ebből kimaradnék! Jó játékot kívánok mindenkinek!
    Puszillak! És örülök, hogy újból itt vagy!
    Erika

    ReplyDelete
  9. Uuuu Lanyok nagyon orulok!!! izgalmas hetunk lesz:)

    Erika!koszonom, nagyon szep a gesztusod!:)

    puszi Mndenkinek!

    ReplyDelete
  10. hopp-hopp! Én is itt vagyok!!! Ki ne hagyjatok! :)) Szuper ötlet Ági! A nagy visszatérés egy szuper játékkal! Ki nem maradhatok belőle! És végre egy játék, ahol nem diszkriminálnak azért, mert nem vagyok fent a Facebook-on! Yahooooooooo! :)Köszönöm a lehetőséget!

    ReplyDelete
  11. Szia! :) Egy gondolat erejéig visszatérek. Ez tök jó ötlet, hogy a kukorica terméséből tovább adni, esetleg már ültetésnél lehetne a szomszédnak is adni pár szemet. A puzzle dobozba, meg el lehetne indítani egy levelet, hogy kinél járt.
    Kb. hasonló módon, mint olvastam vagy láttam valahol, hogy egy könyvet indítottak így el, beleírva a könyvbe, hogy ha elolvastad, hagyd ott valahol, hogy más is el tudja olvasni. Az az ötlet nagyon tetszett, lehet már körbeutazta a földet a könyv :D :D :D.

    ReplyDelete
  12. Nagyon szuper ötletnek tartom és én is szívesen játszanék:)

    ReplyDelete
  13. Froni!kovtama! Lanyok orulok Nektek:)

    Itt nem letezik dszkrimi izé Froni:)

    Sok sikert a jatekban!

    ReplyDelete
  14. Edit! az a konyves szuper otlet, jo lenne latni hanyan irtak bele.

    En majd egy darab puzzle-ra(hatuljara) irom a keresztnevem , ugy dontottem:D Ehhez mit szolsz?
    Egy ido utan mar a hatulja is erdekes lenne:D

    ReplyDelete
  15. Na ez is jó ötlet. Oda kéne írnunk (hohhohóóóó, úgy írom, mintha tuti nyertes lennék :-)))) ) szóval a puzzle darabok hátuljára kéne írni a nevünket, s hogy melyik országból származunk. Képzeld mekkorát néznél, ha egyszer megint nálad landolna, közben bejárt volna nagyon sok helyet :))))
    Pusszantás.
    Edit

    ReplyDelete
  16. Pont akkorat Edit, amekkorat Te fogsz, ha megnyered:DD

    puszi:)

    ReplyDelete
  17. Edit! Milyen jó dolgokat írtál:) Nagyon izgalmas!
    És a kukorica tényleg mindenkit megbabonázott:) most olvastam fent hogy még pattogtatni is lehet-nem is gondoltam volna! Azt hittem hogy csak dísz!

    Mostmár nagyon izgulok!:)

    Köszönjük Neked Drága Ágnes!:)))

    ReplyDelete
  18. Ez nagyon jó!

    Én is szeretnék játszani!
    Köszönöm a lehetőséget!

    ReplyDelete
  19. Utolsó pillanatban értem ide,játszhatok még?

    Köszönöm a lehetőséget:)

    ReplyDelete
  20. aan! Kataca!

    Benne vagytok az idoben, mert holnap este itteni idoben 10-kor zarom!

    Sok sikert kivanok!:)

    ReplyDelete
  21. Visszakerestem, és újra megnéztem a nyereményemet, hogy itt is újra megköszönjem
    és elállt a lélegzetem, annyira szép!!:))

    nagyon- nagyon örülök,
    és gratulálok a a többieknek is, és
    most látom a szépséges könyvjelző szövegét:
    "Az életet nem a lélegzetvételek számával, hanem a lélegzetelállító pillanatok számával mérjük."

    naná!:)))

    és olvasom a hozzászólásokat: jó ötlet, hogy körbejár a puzzle, és a lapok hátára írjuk a nevünket (mert BÍZOM BENNE egyszer valamikor én is kirakhatom), tuti, léesz olyan elem, aminek a hátán az áll KATALIN

    köszönöm

    ReplyDelete