Saturday, October 15, 2011

játszd újra velem...

Azt ugye senki nem gondolta komolyan, ugy mulik el a szulinapom, hogy nem adok vissza semmit? Aki olvas egy ideje, talan tudja, hogy nagy kornyezetbarat, vedo, ujrahasznosito vagyok.
8 eve komolyan veszem a szelektiv szemetelest.Persze itt nem nehez, kulonbozo szinu edenyeket kapunk es pentek
enkent elviszik, csak ki kell tenni.Eleinte talan meg bosszus is voltam, mert extra ido, de mar reg olyan gyakorlatias vagyok, hogy eszre sem veszem.
A kornyezetbarat es ujrahasznositas kereten belul arra gondoltam , hogy:
Nagy jigsaw puzzle kedvelo vagyok, most is kaptam egyet.Ez ugye csak addig jo, amig egyszer kirakom, es kepes vagyok 2-3 ora alatt is:D olyan, mint a jo konyv, nem lehet abbahagyni.
Persze terjek mar a lenyegre, tudom tudom sokat jar a szam.Mivel mar kiraktam igy szeretnem tovabbadni es aki megnyeri, kirakja, O is tovabbadna valakinek.Melle teszek meg, hogy erdekesebb legyen eper kukoricat, amit ugy gondoltam eleg kulonleges.Ebbol tavasszal el kell ultetni es ha van termes, azt szinten tovabb lehetne adni. Aztan folajanlok meg egy igazan szep, finom tapintasu salat, hasznaltam, de most jol mutatna valaki mason is mar.Nem?
Na es a konyvjelzo gyujtemenyembol egyet.
Harom emberket szeretnek kisorsolni, aki hajlando ebbe a jatekba bekapcsolodni, es a szabalyok koteleznek, ezt hangsulyozom!:) ha csaladon belul adja tovabb, az is jo. A kukoricabol mindharom ajandek melle teszek egy egy csovet, vagyis a puzzle, a sal, es a konyvjelzo melle.
Ujrahasznositunk, ultetunk, adunk egymasnak es ami a legfontosabb egyutt jatszunk!
Egy hetet adok a bekapcsolodasra es mondjuk Oktober 22-en zarom, itteni ido este 10kor, masnap posztolom a nyerteseket.
Gyertek velem
jatszani ,ujra es ujra!:)
elso dij-puzzle
masodik-sal
harmadik- konyvjelzo

Ertelemszeruen akit elsonek kihuzok az ove az elso, es igy tovabb.