Thursday, October 1, 2009

A csizma.

Tegnap este konkret kituzott cellal indultam vasarolni, vennem kell egy csizmat, oszit, vekonyat, puhat.Megbeszeltem magammal, hogy nem nezhetek mas iranyba, kizarolag a cipo osztaly.Persze mindig igy kezdodik.De mielott barki, aki kicsit is ismer, azt gondolna, ha eddig nem is de most elment az eszem, akkor gyorsan irom, hogy nem, nem ez a csizma az , amit hazahoztam magammal.A kepen levo csizma az, amit el szoktam kepzelni nehany pillanatig magamon, amikor jatszom, de azt is csak kepzeletben:)Olyankor ugy kepzelem a combom, amivel soha nem voltam elegedett(hianyzik 5 cm egeszen pontosan)tehat olyankor ugy kepzelem , az en combom ehhez a csizmahoz nem a csipombol, hanem egeszen a nyakambol indul ki..persze ez egyeb anatomia valtozasokat idez elo a testfelepitesemnel, mert igy csak csupa csizmas labbol allok..allok?lehet ilyen hosszu labakkal es ekkora sarokkal biztosan allni a talajon?nos, ezert is jo a kepzelet-jatek, ott egeszen jol mozgok.Terjunk vissza ahhoz a csizmahoz, amit azonnal meglattam, es tudtam, hogy O az, az igazi, erre a nehany honapra.Nem tudtam megalljt parancsolni a kezemnek, hogy egy-ket masikat meg ne erintsek, lopva vegig simitsak..pl azt a puha barsonyos szurket, aminek olyan szep csatja van oldalt.. vagy azt a teljesen lapos talpu meleg bundas barnat(Oerte meg valoszinu visszakullogok)rostellni fogom, hogy csak sokadik, de ha elhozom talan megbocsajt.
Egy elegans, nagyon finom -puha bor fekete csizmat tettem megis boldogga tegnap, terd ala er, emberi jarasra alkalmas sarkokkal.Imadom a magas sarkut.Olvastam valahol, a noknek igazan abban van csak szep jarasuk, mert ott fegyelmezetten visekedni kell a labaknak, nem lehet elterulni, mint egy kenyelmes nyari papucsban.Miutan a csizma a kocsimban volt, csak egy pillanatra tevedtem be a kardiganokhoz, es nem nehez kitalalni, de egy sotet szurke, elol egymasra borulos, es csodas gombokkal, szoval nem lehetett ott hagyni.Mar csak az a malna szinu hosszu sal tette teljesen egessze a vasarlast.Igen, mindig igy fejezodik be, nem is en lennek.