Saturday, October 3, 2009

család-modell, XXI-ik század


Almas-belest keszitettem ma delutan.A konyhat elarasztotta az alma a fahej, a vanilia eros szaga(tudatosan nem illatot irok, a konyhaban szagok vannak)..behunytam a szemem es azonnal otthon jartam, latom , ahogy Anyukam surog-forog a konyhaban, pattog a tuz kepzeletemben, pedig mar gaz-suto volt, de nekem csak pattogjon, hiszen kepzeletben, emlekekben lehet kicsit csalni is, megengedett..en is kapok mindig egy darab tesztat, amit nyujtogatok, gombocot formalok, jatszom, felnottesen.Ezt a hagyomanyt megoriztem B.vel, de most nem abban a korszakban van, amikor "tesztikat" akar nyujtogatni velem, azt hiszem mar nem is lesz, es ez igy van jol.Talan tovabbadja?Nem tudom.Itt nyilik ki a szemem es eszembe jut az a csalad akiknel a napokban jartam.Ferfi az oleben laptoppal ul, focimeccset nezhet a hangokbol itelve, a No pillanat turelmet ker, egy szamomra ismeretlen chat porog, jokat mosolyogva, fejbolintva ir valamit, talan azt, hogy elnezest de valaki megzavart, de sietek lerazni es jovok vissza, a gyerek, aki olyan 9 eves formaju kislany, fulebol vezetek log, szaja elott mikrofon, unottan mer vegig, mintha csak egy ramnezestol is az agyara mentem volna.Elkepzelem, mielott kinyilt az ajto, amin az invitalasra en magam engedtem be, Ok teljesen csondben, szinte elszigetelten egy egye onallo vilagban leteztek.Most en lettem a kozospont, vagy nevezo ebben a frakcios egyenletben, en hozom Oket ossze.Mekkora a kontraszt a tortenetem kezdetevel.Kicsit kiraz a hideg,es aznap a szokottnal is tobbet jatszom B.vel a nintendon, egeszen addig, amig ujra egyensulyban vagyok, es ujra elhiszem, hogy B.nek is olyan emleke lesz egy egy szagtol, illattol, zajfoszlanytol, mint nekem.A jovojebol probalom visszahuzni az en multamba, a mi jelenunkbe, sikerrel..sikerrel?