Friday, June 1, 2018

öltözik a kert...

 Erdekes hetet zartam a kedden hajnalban ebreszto almommal.Egy ideig a hatasa alatt voltam es a kornyezetemben mindenki falramaszott, mert csak meseltem es kerdeztem.Ilyen vagyok, analizalos.Az emberek a halalt nem tudjak kezelni, ezert nem akarnak beszelni rola.Rakerestem a neten..volt egy olyan magyrazata, hogy valakit a kozelmultban elvesztettem, ezert belolem is meghalt egy darab, igy zartam le, igy tudok tullepni..ez tunt a legesszerubbnek,valamelyest  megnyugtatott.
(Az alom:
Almomban meghaltam az elmult ejjel..alltam a konyhaban keszitettem a cappuccinom..mar nyultam a bogreert, amikor hirtelen elviselhetetlen mellkasi fajdalommal utolsot dobbant a szivem..  a cappuccino kiomlott, ahogy osszeestem..azt szerettem volna mondani..ooo hat vege?..de csak az ooo hangzott el, a tobbi mar bennem maradt..aztan ahogy osszeestem , valami masik dimenzioban megis alltam es lattam magam a foldon..5 ora mult csak hajnalban es a masik enem azon toprengett vajon mikor ebrednek fel, mikor veszik eszre..Csili nem volt sehol almomban, pedig mindig velem van.
Felriadtam, a mellkasom nem fajt de onkentelenul is odanyultam, minden eredmenyem kivalo..
lejegyezve:majus 30 reggel)


Az utolso kertes bejegyzes ota tonkrement a locsolokannam, leejtettem es a rozsaja eltort..termeszetesen szokasomhoz hiven megragasztottam, de a viz tomege lenyomja, plusz egy darab hianyzik is, es ott erosen omlik a viz.A kanna szandekos valasztas, tovabb tart a locsolas, lepcsozok jo sokat kozben..ma idot szakitottam  es egeszen varatlanul, ott ahol pont valami mast kerestem, talaltam ezt a  csodaszepet...
A legujabb kiserletem a clematis virag..harmat ultettem, ha jovore visszaternek , valami csodas ladat kapnak tolem, egyelore ezekben a kisebb nem tul szep cserepekben vannak.A penztarosno nagyon segitokesz volt, neki is van, adott tippeket vagyis nem csak kutyaval szuletnek beszelgetesek, de a kerteszkedessel is.Neki nem meseltem el az almom:)
Ime nehany kep..




* itt mar megkapaszkodott


* csokis menta, szep cserepben:)