Sunday, June 10, 2018

a ruha dilemma...


Ma bementem az aruhazba delutan , harmadszor akadt a kezembe ez a ruha, aminek az anyaga lenvaszon, nagyon szeretem, csak ne lenne ez a minta..mondtam is magmban, pont ugy nez ki, mint valami szonyeg, aztan a penztaroslanyt is megkerdeztem, szerinte is ugy nez ki?..nevetett,dehogyis, ez egy gyonyoru ruha, mondja..jo hat neked muszaj ezt mondani, de ezt csak gondoltam, mert kozben odajott a penztaros akit osszel a korhazban latogattam..meseli mindenkinek, hogy en latogattam es milyen szep viragot vittem..en meg vorosodtem, mert nem szoktam reklamozni  jotetteimet:) persze azert jol is esett, de olyan zavarba hozott na..mar a vevok is ugy neztek ram, mintha valami foldon kivuli lennek...
Terjek vissza a ruhara..csak itthon probaltam fel, aminek orulok, mert ha ott probalom lehet nem is veszem meg.Mindig mondom, hogy fokent az egyszinueket szeretem, megis becsusznak mintasok is.Nagyon kenyelmes, olyan korulolelos,a  feszes ruhakat mason sem kedvelem, csak a folso resze kicsit tul sok ezzel a mintaval..szoknyanak tokeletes, egy egyszinu talan fekete poloval, de ez az egesz minta , hat nem is tudom..
Mutatom B.nak  mit gondolsz milyen lenne ha itt elvagnam? nem fogod elrontani az anyagot ugy? kerdez vissza:)
A ferjem nem kerdeztem meg, mert egyszer jottem haza a fodrasztol, aki nem tudott fogadni, vagyis semmi nem tortent a hajammal es vegig aradozott, hogy milyen szep lett:D amikor megjegyeztem, hogy semmi nem volt, azt mondta o mindig szepnek lat:) tehat az elfogult velemenye nem biztos, hogy jo.
Vegul Csili dontott a ruha folott..ledobtm probalas utan, o meg rafekudt es  hatat dorgolte bele a ruhaba..neki tetszik.
Tehat a ruha marad, mar csak az a kerdes ruhakent marad e,vagy szoknyat csinalok belole..na most miert nem tudnak ilyen ruhat egyszinu anyagbol csinalni?