Thursday, June 14, 2018

A kert...


Legutobb  amikor A.-tol jottem el , meglattam ezt  a kertet, visszamentem, de sajnos nincs mod alldogalni, rendes fotot kesziteni.Megragadott a szepsege, az az osszevisszasag ahogy en  szeretem.Egy no eppen dolgozott benne, de  mire kamerat ragadtam eltunt.Kiletet nem fedtem volna fel, tapintatos vagyok erosen, kalap volt rajta az arca takarasban.
Neha ugy vagyom egy tokeletes kepre irassal, neki is futok , de minden keves..legtobbszor elegedetlen vagyok magammal.Aztan gyoz az idohiany, a rogzites, a megorokites fontossaga.A kepek sokszor szepitenek, de nem ennel a kertnel..abszolut nem adja vissza azt, amit lattam, ahogy elvakultam.

Fiokokban pakoltam egyik delutan, ahol rejtozott ez a szep konyv.Talan 4 eve vehettem, majd beletettem egy rozsat preselni..most nyitottam ki:) egeszen gyonyoru..hoztam egy frisset is az udvarbol, ket bokor cserepes rozsam van.Az illata eros, edes, bodito..a kep sajnos ezt sem adja vissza, a virag illatat.
Ma egy mezei viragot keresek, ha lesz idom, ha a tulterheltsegben el nem felejtem..de nem, nem szeretnem..ugy fogok idot szakitani, mint a mezei viragot leszakitani:)mert ami fontos, arra mindig szakitunk idot!