Sunday, June 3, 2018

és öltözöm én is...

 Nem hittem, hogy  fo hobbim a  kerteszkedes lesz, nem lattam magam itt, pedig a termeszet igazan a kozegem, ra kellett jonnom a turelem  a csond , mint ereny, itt igazan ervenyesul, kiviragzik/en




Valamikor majusban jegyezte meg B. hogy szuksegem van kerti ruhara, szerelesre..osszevalogattam, egy szep zsebes szoknyat, hozza egy parasztbluzt, egy memory foam-os papucsot , es nehany szerszam a ladikomba, terdszivacs..
A het eleji almomat is kompenzaltam egy ket darabbal, plusz egy igazi libra sallal.Na meg mar nem tudok mibe ultetni.
Szep hetvege volt, sok szabadteri esemennyel es bar faradt vagyok, leragad a szemem, kiesek a szamon, akkorakat asitok, de a kepeket be akartam ide tenni, ha mar ertelmeset nem tudok irni..kulonben elsodor a  jovohet es ez is kimarad, mint annyi minden.joejt nekunk:)