Monday, October 10, 2011

hálás köszönet...


...mindig a karacsony volt a kedvenc unnepem, amig csak emlekezni birtam, es egeszen addig, amig meg nem szerettem a Halaadas unnepet. Reprezental mindent, mindent ami az elet ertelmet adja.Pulykanapnak nevezzuk jatekbol, mert elotte napokkal, utana napokig csak arrol meselunk mekkora volt a pulyka, ki mennyit evett.Az asztal bosege, gazdagsaga eszunkbe juttat olyan hetkoznapi fontossagokat, amik mellett ev kozben sokszor elsuhanunk.Lanckent kapcsolodik az a joleso erzes, hogy van fedeled, van asztalod, jotol roskado, es ami a legfontosabb, van kivel megosztanod. Atgondoljuk az evet, mindenki a maga sorrendjet sorolja fol, es ami miatt igazan szeretem, mert csak a szeretetrol szol.Nincs stresszeles ajandek miatt, jo lesz e, orul e, csak szimplan orulunk egymasnak, na es a pulykanak:)

A mai asztalt azert szerettem, mert a diszitok, a viragok, a galagonya, ami ejjel izzik, az alma, szinte minden a kertembol valo. Amikor megbeszeltuk, elbeszeltuk egymasnak ki miert halas ebben az evben, en ezt is mondtam:

Elveszett, torott szarnyu madarkakent kezdtem blogot irni, szuleim elvesztese nagyon megdolgozott, kulonosen igy, hogy velem toltottek a legkevesebb idot...es en most annyira halas vagyok Sokotoknak, Mindotoknek akik biztattatok ha kedvem veszett, hazavartok, hivtatok is, levelben is megkerestetek nehanyan... le kell irnom: KOSZONOM, HÁLÁSAN! es ezerszer!
A mai , a 2011-es Halaadasban egy kicsit benne voltatok:)