Thursday, September 2, 2010

A tudatalatti hatalma.



Anyja -lanya mondhatnak rolam, mert annyira intenziven almodok, ejjel alvaskor, napkozben is, de azt kontrolalom.Az ejszaka viszont idonkent megdolgoz, mint most is.Mar elore tudom, hogy nyomaszto napom lesz, annyira intenziv volt, annyira, hogy folebredtem fel otkor es kerestem a zoknit, mert oltoztettem, es eppen zokni miatt huztam ki a fiokot, hogy adjak Neki.
Megint Rola almodtam, es megint nem tudom, hogy miert jon, hogy jon, hogy kerul az almomba.Talan ezert volt annyira fontos, hogy megnezzem a Leos filmet, az inception-t, volt valami remenyem, hatha megoldast talalok, jobb esetben magyarazatot, elfogadhatot, hihetot.Mindhiaba remeltem.
Van egy nagy bunom nekem, szerettem egy masik ferfit, nem csaltam, nem.Magam is csodalkoztam azon amilyen konnyen szerelembe estem, mindazok utan, mellett, ami tortent velem akkor, abban a nehany evben.Ezert szoktam megmosolygni azt, amikor valaki kijelenti O bizony nem lesz most egy ideig szerelmes, megis hogy csinalja?Tudja elore a jovot?Azon kevesek koze tartozik, akik igy jovobelatnak?Esetleg van olyan latcsove, mert mashogy sehogy nem tudom elkepzelni.

Nagyon eros egyeniseg vagyok, nem lehet megvesztegetni, megvenni, elcsabitani, megis szerelmes lettem.Azt hittem vege egy eletnek, csalodtam, zuhantam erzelmileg es mindenhogyan, olyan padlora, mintha holland lennek, akik vizszint allati padlon vannak, amikor valoban ki mered jelenteni, hogy Te ugyan soha, es ekkor magadsemhiszed tortenik, es kezzel labbal sem tudod kivedeni, ugy elvisz az erzelem.
Aztan sikerul esszel legyengiteni az erzelmet, legyozni nem, csak elgyengiteni annyira, hogy hozhass egy dontest, rafoghasd valakire, szinte orulsz is, hogy magad ele ranthatod, miatta, latod?miatta nem tudok mashogy donteni.
Talan azert jon, mert nem szerettem soha ki, csak megprobaltam elvarrni, eldugni, de O kopog,- hey itt vagyok, kezdj mar velem valamit!- A filmben a ferfi halott felesege az emlekek miatt jelenik meg, a ferfi naponta latogatja az emlekeit, igy tartja eletben a not, ezert jon hivatlanul is, de en nem.Napkozben meg ugy egyaltalan, teljes vagyok, teljessegben elek, sokszor figyelem magam , hogy leirhassam.Almomban megis jon. Olyan mintha a tudatalattim jatszana a tudatommal, hogy meghasitsa, vagy nem is tudom.Soha nem szerettem az egyoldalu dolgokat, ha tudom, hogy nem hivnek meg valakit magamhoz, akkor nem fogadok el meghivast en sem, nem megyek el.Hozzam megis igy , ilyen egyoldaluan jar be, a tudatalattimba, az almaimba, hogy azon keresztul markolja el a tudatomat, mert hajnal fel 5 ota nem vagyok kepes nem gondolni Ra..



"Egy ősi legenda szerint az Istenek a tudás kulcsáról tanácskoztak. El szerették volna rejteni. Felvetődött a kérdés hova? Talán rejtsük el a magas hegyen? Nem. Mert az ember ott meg fogja találni. Akkor az óceán mélyére helyezzük? Nem. Mert az ember ott is meg fogja találni. A tanácskozás végén így hát arra a megállapításra jutottak rejtsük el magában az Emberben."