Friday, June 21, 2019

napfordulóra...


Hajnal otkor ebredtem, lassan elkeszultem, a Nap ma 5 ora negyven perckor kelt.Eleg ha harminckor elindulok, gondoltam el.Talan par perccel elobb indultunk, Csilikem is jott.
Mint annyiszor mar, ma is megallapitottam mennyire szeretem az ebredo varost, ebreszt engem is.Sajnos ahogy jeleztek , erosen felhos volt, a napkorongot ma nem lattuk feljonni , csupan erzekeltuk .Nehany helyen atkandikalt, sejtette velunk, hogy megerkezett.Vegigmentem a parti uton, szep elokerteket csodalni.
Lett egy haz, egy kertben piros pipacs, egy fa, erdekes feher viraggal.
Szedtem egy csokor akacviragot , hazajottunk.
Ezt meg korabban leirtam, most sajnos ugy erzem beteg leszek, a klima minden nyaron kiszur velem.Belazasit a nyarban,mig a teli hidegben soha nincs bajom.Remelem kialszom, ha nem, majd jovok.