Saturday, June 1, 2019

June...


A vadlibak hangjara ebredtem ma reggel.Szinte ereztem ahogy a hazunk folott atrepultek, a hang iranyabol azt is tudtam a tohoz mennek, kozel van, ok meg gyakran cserelnek helyet,csakugy, mint a siralyok.Neha oket is hallom, eljonnek egesz kozel, mintha hivogatnanak, reg voltam, menjek mar.
Aztan helebujtam a felig ragott papucsomba( ez Bambi muve), kivonultam teat kesziteni, elvegre 6 fok van..brrr hol van ha a nyar nem is de a tavasz..motyogtam a negylabu tarsasagomnak, akik azonnal kovetnek..kiveve a kisasszony..ujabban sleeping beauty-nak hivom..es persze megyek koszonni a viragoknak is, mint valami hobortos noszemely, lemegyek esoben is, megcirogatom oket, kapnak nehany dicseretet.A verzo szivek bokrom hatalmasra nott, azt hiszem 3 eves.Most vettem egy feheret is, ami ellentmondasba kerul a nevevel, de lagalabb nagyon szep.Ezutan feljovok, megyek oltozni..nyulok a kulcsok utan , csilikem ugrik az olembe, a lanyok illedelmesen leulve neznek, tudjak, hogy maradnak..nincs jelenet.
A parton a tavolban vitorlasok sorakoznak, szep latvany..nem tudom mji az apropo, koran van meg a nagy letszamhoz..valami futoversenyre is keszitik a terepet es osszefutunk a libakkal is..




gulyaslevest foztem az uj bogracsomban