Wednesday, June 26, 2019

éjjeli firka...


Hosszan ultem, neztem magam ele , a Kisasszony feszkelte magat az olembe, mire eszrevettem.
A mai nap igazan hosszu lett, es talan csak az  benne a legjobb, hogy vege van .Az asztali  szamitogep mellett nezem a varost, a forgalmat, keveset enyhult meg most is.Talan ejfel es hajnali harom kozott alszik egy keveset.Idejott Bambi is, erosen feltekeny , de nem mindig.Most ugy dont ketten is ulhetnek az olemben, talan faradt o is, mint en fejben.Vegre elmosolyodtam..pontosan azon, hogy a vilag egyik legnagyobb vizeses vonzasaban, eszak amerika egyetlen szafarija kozeleben is valaszthatunk mast, mert unjuk.Aki turista centrum kozeleben el elvagyik, vagy csak valami kis dolgokat keres szorakozasul.
Ma vettem egy cserep liliomot, bimbos, meg nem viragzik.A levendula bokorrol lebeszeltem magam, de tudom reggel vissza fogok menni, egyet elhozok megis.Hasonlit a rozsafamra, erdekes alakura neveltek.Az egyik kerteszetben mar vegkiarusitas van, jovoheten julius, hamarosan az aruhazban a ruhakat is veglearazzak.Hol van az en lelkesedesem, mindenutt azt keresem.Helyette csak azt latom az ut masik oldalan az open sign nem lett lekapcsolva, pirosan villog.
Egyszeruen van ilyen periodus, amikor semmi nem olyan, mint ahogy elkepzeljuk hogy majd lesz.A valosag soha nem lehet olyan , mint a kepzelet, egyszeruen lehetetlen.Bar az is lehet szimplan almos vagyok, le kell fekudni..jo ejt nekunk:)


* a foto egy uzlet kirakatarol keszult, nagyon bajosnak talaltam:)
p.s.megneztem, mert tudtam, hogy irtam mar ilyen cimmel, ez a harmadik ejjeli firka bejegyzes:)talan regota irom a blogot.